4 pagrindinės strategijos lyderiams


Šiandieninė verslo aplinka pasižymi dideliu nepastovumu, kai neapibrėžtumas ir greiti pokyčiai yra norma. Šis kraštovaizdis nuolat generuoja nenumatytų iššūkių ir kliūčių, verčia įmones priimti greitus ir pagrįstus sprendimus, užtikrinančius ilgalaikį veiklos tęstinumą ir sėkmę.

Šiame kontekste krizių valdymas darbo vietoje tapo esminiu didelių organizacijų vadovų įgūdžiu. Jie turi vadovauti savo komandoms per verslo audras, išlaikydami stabilumą ir sutelkdami dėmesį į strateginius tikslus.

Priežastis aiški: krizės daugeliu atvejų yra neišvengiamos. Štai kodėl organizacijoms būtina turėti a tvirtas ir gerai struktūrizuotas krizių valdymo planas darbo vietoje. Čia mes jums viską papasakosime, kad galėtumėte vadovauti savo komandai netikrumo darbe metu.

Kas yra krizių valdymas darbo vietoje?

Korporacinėje aplinkoje krizė yra netikėtas įvykis, galintis sukelti nestabilumą organizacijoje. Krizės pasireiškia kaip a reikšmingas ir ilgalaikis normalios įmonės veiklos sutrikimasgali būti įvairaus pobūdžio ir gali būti sukeltas vidinių arba išorinių įmonės veiksnių.

pirmosios pagalbos vaistinėlė personalo vadovams

Šiame kontekste krizių valdymas darbo vietoje reiškia strategijas ir procedūras, kurias įmonės įgyvendina siekdamos susidoroti su netikėtais įvykiais, kurie gali kelti pavojų jų veiklos stabilumui ir tęstinumui.

Krizių valdymo darbo vietoje pavyzdžiai
Krizės tipas Dprierašas
Ekonominiai pokyčiai Staigūs rinkos svyravimai, turintys įtakos finansiniam stabilumui.
Vidinės problemos Darbo ginčai, veiklos nesėkmės arba pagrindinės vadovybės praradimas.
Gamtos nelaimės Žemės drebėjimai, potvyniai ar kiti įvykiai, kurie sutrikdo veiklą.
Sveikatos krizės Pandemijos ar ligų protrūkiai, turintys įtakos sveikatai ir saugai.

Krizių valdymo plano sudarymo svarba

Krizių valdymo planas darbo vietoje yra strateginis dokumentas, kuris apibrėžia, kaip organizacija turėtų reaguoti į krizę. Tai būtina, nes suteikia aiškią ir suderintą veiksmų sistemą, leidžiančią lyderiams priimti pagrįstus sprendimus esant spaudimui.

Toks planas turėtų ne tik numatyti galimus krizių scenarijus, bet ir apimti veiksmus, kuriuos įmonės turėtų imtis siekdamos susidoroti su netikėtais įvykiais, galinčiais kelti pavojų jų stabilumui ir tęstinumui.

Taip elgdamiesi įmonės bus geriau pasiruošę susidoroti su sudėtingiausiais iššūkiais, sumažinant žalą ir apsaugoti savo reputaciją ir žmogiškąjį kapitalą. Be plano atsakas gali būti neorganizuotas, todėl gali padidėti netinkamų sprendimų rizika.

Pagrindiniai krizių valdymo plano komponentai:

Veiksmų planas turėtų būti pritaikytas ir turėtų būti pritaikytas pritaikyti kiekvienos įmonės poreikiams. Tačiau bet koks krizių valdymas darbo vietos plane turėtų apimti tam tikrus pagrindinius komponentus:

  • Rizikos nustatymas: Prieš iškylant krizei, labai svarbu nustatyti riziką, kuri gali turėti įtakos organizacijai. Tai apima vidines rizikas, tokias kaip proceso gedimai, ir išorines rizikas, tokias kaip teisės aktų pasikeitimai ar gamtos reiškiniai.
  • Krizių valdymo komanda: Labai svarbu turėti paskirtą ir apmokytą komandą, kuri vadovautų atsakui į krizę. Šioje komandoje turėtų būti atstovai iš visų pagrindinių įmonės sričių, tokių kaip operacijos, komunikacija, žmogiškieji ištekliai ir technologijos.
  • Ryšio protokolas: Veiksmingas bendravimas yra gyvybiškai svarbus krizės metu. Plane turėtų būti nurodyta, kaip ir kada informacija bus perduota darbuotojams, klientams, partneriams ir kitoms suinteresuotosioms šalims. Tai apima atstovų spaudai paskyrimą ir pagrindinių pranešimų rengimą.
  • Atsakymo procedūros: Tai yra konkretūs veiksmai, kurių organizacija turėtų imtis įvairiuose krizės scenarijuose. Jie svyruoja nuo fizinės biuro evakuacijos iki veiklos tęstinumo valdymo didelių sutrikimų atvejais.
  • Atkūrimo planas: Suvaldžius krizę, reikia plano grįžti į normalų gyvenimą. Šis planas turėtų būti susijęs su veiklos atkūrimu, žalos įvertinimu ir patobulinimų įgyvendinimu, siekiant išvengti būsimų krizių.
krizių valdymas darbo vietojekrizių valdymas darbo vietoje

Lyderių vaidmuo krizių valdyme darbo vietoje

Vaidmuo krizių valdymo lyderiai darbo vietoje yra labai svarbus vedant organizaciją sunkiais laikais. Šiuo metu labai svarbu priimti greitus ir gerai informuotus sprendimus esant spaudimui.

Lyderiai turi įvertinti situaciją, pasverti galimybes ir veikti ryžtingai, išlikdami ramūs ir perteikdami savo komandai pasitikėjimą. Be to, aiškus ir efektyvus bendravimas labai svarbu, kad visi būtų suderinti ir sumažintų netikrumą teikiant tikslią informaciją ir reaguojant į darbuotojų rūpesčius.

Be sprendimų priėmimo ir bendravimo, lyderiai turi parodyti empatiją ir palaikyti darbuotojus krizės metu, suvokdami, kokį emocinį poveikį tai gali turėti. Tai apima išteklių suteikimą asmeninei gerovei ir psichinei sveikatai įmonėje bei lankstumą ir prisitaikymą besikeičiant situacijai.

Trumpai tariant, efektyvūs lyderiai yra tie, kurie ne tik valdo krizę, bet ir palaiko komandos sanglaudą bei motyvaciją, užtikrindami, kad organizacija galėtų įveikti iššūkį ir tapti stipresnė.

Šia tema Carlosas Romero-Camacho Silosas, „ifeel“ partnerio „Insud Pharma“ vyriausiasis žmonių ir verslo reikalų pareigūnas, sakė:

„Lyderystė grindžiama (…) tuo, kad esate pavyzdžiu, kaip elgiatės, atvirai ir sąžiningai vadovavote savo komandoms augimo projektuose. Galiausiai, ir mes turėjome tai patirti per pastaruosius kelerius metus, nes neaiškumų laikais galėjome suteikti patikinimo ir ateities vizijos“.

Prisijunkite prie pasaulyje pirmaujančio psichikos gerovės sprendimo

Krizių valdymo darbo vietoje etapai

Veiksmingas krizių valdymas skirstomas į trys pagrindiniai etapai: pasirengimas, atsakas ir atkūrimas.

Darbo krizių prevencija

Pasiruošimas yra pats svarbiausias ir dažnai neįvertinamas krizių valdymo darbo vietoje etapas. Tiesą sakant, tik 23 % organizacijų mano, kad krizių valdymo funkcijos jų versle yra gerai integruotos.

Žinoti, kaip užkirsti kelią krizei, yra taip pat svarbu, kaip ir išmokti ją valdyti, nes lyderiai turi nuolatos stebėti vidinius ir išorinius veiksnius kurie gali sukelti problemų.

didelių įmonių vadovailabai svarbu parengti krizių planą ir užtikrinti, kad visi organizacijos lygiai būtų su juo susipažinę. Tai apima reguliarūs pratimai ir atnaujinimai į planą, pagrįstą naujomis grėsmėmis ar verslo aplinkos pokyčiais.

Be to, veiksminga prevencija apima sukurti atsparią darbo aplinką kur tinkamai valdomas neapibrėžtumas dėl darbo ir teikiama pirmenybė darbuotojų psichinei sveikatai. Šiuo atžvilgiu apklausos parodė, kad 70 % organizacijų planuoja padidinti savo investicijas į atsparumo didinimą, pabrėžiant, kad svarbu būti pasirengusiam veiksmingai valdyti krizes.

Prevenciniai veiksmai:

  • Nuolatinis stebėjimas: anksti nustatyti įspėjamuosius ženklus, kurie gali peraugti į krizę.
  • Organizacinės kultūros stiprinimas: Sukurti aplinką, kurioje darbuotojai jaustųsi saugūs ir palaikomi.
  • Nuolatiniai mokymai: Komandų paruošimas netikėtoms situacijoms.

Atsakymas

Reagavimo fazėje dėmesys sutelkiamas į neatidėliotinų veiksmų kurių reikia imtis, kai tik bus pradėtas krizių valdymas darbo vietoje. Veiksmingas lyderis turi sugebėti priimti greitus ir gerai informuotus sprendimus.

Aiškus ir nuoseklus bendravimas yra būtinas šiame etape. Darbuotojai turi žinoti, kas vyksta, ko iš jų tikimasi ir kaip jiems bus teikiama pagalba. Be to, lyderiai turi būti skaidrūs su suinteresuotosiomis šalimis, įskaitant klientus, partnerius ir bendruomenę.

Atsigavimas

Atsigavimas yra etapas, kurio metu organizacija dirba grįžti į normalią būseną arba nustatyti naują normą. Priklausomai nuo krizės masto, šis procesas gali užtrukti ilgai.

Šiame etape lyderiai privalo toliau remti darbuotojus ir prižiūrėti, kaip įgyvendinami pokyčiai, kurie padės išvengti panašių krizių. Verslas psichikos sveikata turi būti prioritetas atsigavimo metu, nes krizės gali palikti ilgalaikius emocinius randus darbuotojams.

krizių valdymas darbo vietojekrizių valdymas darbo vietoje

Veiksmingo krizės valdymo strategijos

Nors ne visas krizes galima numatyti, kai kurios strategijos gali padėti sumažinti krizės tikimybę ir sušvelninti jos poveikį. Toliau pateikiamos geriausios sėkmingo krizių valdymo praktikos:

1. Skaidrus bendravimas:

Veiksmingas bendravimas yra krizių valdymo darbo vietoje pagrindas. Lyderiai turi puoselėti aplinką, kurioje darbuotojai jaustųsi patogiai dalindamiesi rūpesčiais ir pranešdami apie problemas, kol jos neišsiplės. Tai taip pat apima skaidrumą priimant sprendimus ir visų organizacijos narių informavimą apie pokyčius, kurie gali jiems turėti įtakos.

2. Organizacinės kultūros stiprinimas

Stipri organizacinė kultūra gali būti buferis prieš krizes. Kai darbuotojai yra suderinti su įmonės misija ir vertybėmis, jie tampa atsparesni krizės metu.

Dėl šios priežasties vadovai turi nuolat stengtis stiprinti organizacijos kultūrą ir užtikrinti, kad įmonės vertybės atsispindėtų visuose įmonės sprendimuose ir veiksmuose.

3. Investavimas į darbuotojų psichinę gerovę

Krizės dažnai smarkiai paveikia darbuotojų psichinę sveikatą. Dėl šios priežasties investicijos į psichinės gerovės ir psichologinės paramos programas gerina darbuotojų savijautą ir didina jų gebėjimą valdyti stresą krizių metu.

Be to, vadovai turėtų užtikrinti, kad būtų aprūpinti psichikos sveikatos ištekliais, lanksčia darbo tvarka ir ištekliais, kurie yra prieinami ir prieinami visiems darbuotojams.

4. Mokymasis ir įgalinimas po krizės

Kiekviena krizė yra galimybė mokytis ir tobulėti. Įveikę krizę labai svarbu, kad vadovai įvertintų, kas pavyko, o kas ne, ir atitinkamai pritaikytų savo krizių valdymo planus. Šis įvertinimas ne tik sustiprina įmonės gebėjimą susidoroti su būsimomis krizėmis, bet ir sustiprina organizacijos kultūrą bei komandos sanglaudą.

Veiksmai siekiant sustiprinti organizaciją po krizės:

  • Krizių valdymo darbo vietoje apžvalga: Išanalizuoti priimtus sprendimus ir jų efektyvumą.
  • Atnaujinkite krizės planą: Įtraukite išmoktas pamokas ir naujas strategijas.
krizių valdymas darbo vietojekrizių valdymas darbo vietoje

Pasitikėk lyderiais

Krizių valdymas darbo vietoje yra pagrindinis lyderystės didelėse organizacijose aspektas. Gerai suplanuotas krizių valdymo planas ne tik apsaugo verslą, bet ir stiprina jo atsparumą bei gerina darbuotojų moralę. Palaikydami darbuotojus ir teikdami pirmenybę jų psichinei sveikatai, lyderiai gali užtikrinti, kad jų organizacija ne tik išgyvens krizę, bet ir taps stipresnė.

Kad padėtų šiame procese, mūsų psichologų komanda specializuojasi psichinė gerovė sukūrė psichikos gerovės programą įmonėms, kurios tikslas – padėti įmonėms didinti darbuotojų įsitraukimą ir padidinti produktyvumą.

Šis bendradarbiavimas leidžia personalo vadovams gauti asmeninius, duomenimis pagrįstus patarimus apie efektyviausias priemones darbuotojų psichikos sveikatos problemoms nustatyti ir darbo vietos klimatui įvertinti. Tai geriausias būdas suprasti jų poreikius.

Be to, ifeel’s įmonės psichinės gerovės sprendimas siūlo darbuotojams a struktūrizuota psichikos sveikatos priežiūra paslauga, pritaikyta jų poreikiams bet kuriuo metu. Tikimės, kad radote šį straipsnį krizių valdymas darbo vietoje įdomu. Jei norite gauti daugiau informacijos apie mūsų psichikos gerovės sprendimą įmonėms, tiesiog paprašykite jos ir mes greitai susisieksime su jūsų komanda.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -