Kaip lyderiams, labai svarbu pripažinti, kad skatinant a gerovės darbe kultūra yra ne tik gailestingas veiksmas, bet ir strateginis verslo žingsnis. Geros savijautos darbe kultūra tiesiogiai koreliuoja su geresne produktyvumą, geresnį darbuotojų pasitenkinimą ir didesnę organizacijos sėkmę. Šios kultūros puoselėjimo strategijų supratimas ir įgyvendinimas leis lyderiams paversti savo darbo vietas klestinčiomis ekosistemomis, kuriose darbuotojai yra motyvuoti, sveiki ir įsitraukę.
Kaip nustatote prioritetus ir įgyvendinate strategijas, kurios skatina gerovės darbe kultūrą jūsų organizacijoje?
Suprasti gerovės darbo vietoje svarbą
Kuriant a gerovės darbe kultūra užtikrina bendrą darbuotojų laimę ir sveikatą. Šis visapusiškas požiūris apima fizinę sveikatą ir psichinę, emocinę, socialinę, intelektualinę ir finansinę gerovę. Sukurdami tokią kultūrą, lyderiai gali žymiai padidinti darbuotojų įsitraukimą ir paskatinti organizacijos sėkmę.
Pavyzdžiui, Tarptautinė darbo organizacija pateikia nuorodas sveikata visais darbinio gyvenimo aspektais, įskaitant darbo vietos kokybę ir saugą, kaip jaučiasi darbuotojai ir įmonės kultūra. Jos tikslas – užtikrinti, kad darbuotojai būtų saugūs, sveiki ir įsitraukę.
Pagal 2021 m. personalo nuotaikų tyrimas Future Workplace, 68 % personalo vadovų nurodė, kad darbuotojų sveikata ir psichinė sveikata yra svarbiausi prioritetai. Be to, kaip nurodyta Karščiausios temos apie išėjimą į pensiją ir finansinę gerovę ataskaitoje, 88 % darbdavių teigia, kad šiuo metu turi arba kuria finansinės gerovės strategiją.
Pagrindinės gerovės darbe kultūros sritys
Norėdami sukurti tvarią gerovės darbe kultūrą, vadovai turėtų atsižvelgti į šias pagrindines sritis:
Geros savijautos aspektas | Svarba | Iniciatyvų pavyzdžiai |
---|---|---|
Fizinė sveikata | Sumažina sveikatos priežiūros išlaidas, gerina energiją | Narystė sporto salėje, fitneso užsiėmimai |
Psichikos sveikata | Gerina susikaupimą, mažina perdegimą | Pagalbos darbuotojams programos (EAP), psichikos sveikatos dienos |
Finansinė gerovė | Mažina stresą, gerina pasitenkinimą darbu | Finansų planavimo seminarai |
Socialiniai ryšiai | Stiprina komandinį darbą, ugdo priklausymo jausmą | Komandos formavimo veikla, socialiniai renginiai |
Investuodami į šias sritis lyderiai gali ugdyti holistinę gerovės darbe kultūrą.
„Mūsų partnerystė su ifeel paskatino teigiamą poslinkį diskutuojant apie psichinę gerovę SCOR. Įdiegus ifeel sprendimą, mūsų organizacijoje padaugėjo atvirų pokalbių apie psichinę sveikatą. “
– Sabrina KruseŽmogiškųjų išteklių skyriaus vadovas EMEA ir grupės Įvairovės, įtraukimo ir įsitraukimo vadovas SCOR„ifeel“ partnerių įmonė.
Darbo streso veiksnių sprendimas darbo gerovės kultūroje
Vadovams, siekiantiems skatinti a gerovės darbe kultūra. Įprasti streso veiksniai yra didelis darbo krūvis, griežti terminai, prasta darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyra bei pripažinimo trūkumas. Sprendžiant šias problemas galima išvengti neigiamo poveikio darbuotojų moralė ir produktyvumas.
Veiksmingos streso mažinimo strategijos apima:
- Apklausų ir atsiliepimų sesijų vykdymas: Reguliariai rinkkite darbuotojų informaciją, kad nustatytumėte stresą sukeliančius veiksnius.
- Atpažinimo programų kūrimas: Reguliariai pripažinkite ir apdovanokite darbuotojų indėlį, kad padidintumėte moralę ir motyvaciją.
Šios strategijos gali padėti lyderiams išlaikyti palankią aplinką, kuri mažina stresą ir stiprina gerovės darbe kultūrą.
Lyderystės objektyvas 🔎
Jūsų, kaip lyderio, vaidmuo skatinant a gerovės darbe kultūra yra labai svarbi. Pradėkite rodydami teigiamą pavyzdį sveiki darbo įpročiai ir pirmenybę teikdami savo gerovei, o tai gali paskatinti panašų elgesį jūsų komandoje. Aktyviai klausykite savo darbuotojams, parodydami nuoširdų susidomėjimą jiems rūpimais klausimais ir užtikrindami, kad būtų atsižvelgta į jų atsiliepimus. Svarbu, kad apgalvotai paskirstyti ištekliusinvestuojant į programas, kurios tikrai palaiko darbuotojų sveikatą ir gerovę. Be to, aiškiai perteikite organizacijos gerovės darbe kultūros viziją ir iliustruokite, kaip tai daroma atitinka platesnius verslo tikslus. Šis požiūris ne tik įgalina jūsų darbo jėgą, bet ir skatina organizacinę sėkmę.
ifeel psichinės gerovės tendencijų ataskaita
Ištirkite naujausias psichinės gerovės darbo vietoje tendencijas su ifeel Psichikos gerovės tendencijų ataskaita. Ši išsami ataskaita atskleidžia, kad prevencija yra veiksmingų psichikos sveikatos strategijų darbo vietoje kertinis akmuo. Psichikos sveikatos fondo duomenimis, didėjant stresui, nerimui ir perdegimui, palankios aplinkos puoselėjimas gali padidinti produktyvumą iki 12%. Tačiau 57% darbuotojų pagalbos kreipiasi tik iškentę daugiau nei metus. pabrėžiant esminį ankstyvos intervencijos poreikį.
Pasiruošę savo įmonės prioritetu suteikti psichinei gerovei? Atsisiųskite visą ataskaitą dabar ir atraskite veiksmingų įžvalgų, kaip pakeisti savo komandos produktyvumą ir sveikatą.
Atlaisvinkite komandų potencialą
Kurti kultūrą aplink gerovę darbe nėra lengva įsipareigojimą. Tai ilgalaikis tikslas, reikalaujantis įsipareigojimo tiek iš darbdavių, tiek iš darbuotojų. Šiame straipsnyje aptartų strategijų ir iniciatyvų įgyvendinimas yra puikus pirmasis žingsnis.
Siekdama padėti įmonėms šiame procese, mūsų ekspertų darbo vietos psichologų komanda sukūrė psichikos gerovės sprendimą verslui, kuris pagerina talentų išsaugojimą, mažina prezentaciją ir kovoja su darbuotojų stresu.
Naudodamiesi mūsų psichinės gerovės sprendimu, jūsų įmonės personalo vadovai gali gautie asmeninius, duomenimis pagrįstus patarimus, kaip pagerinti psichinę sveikatą darbe. Be to, šis sprendimas darbuotojams siūlo a 360° psichinės gerovės paslauga susisteminti skirtingais lygiais pagal jų poreikius. Išbandykite mūsų sprendimą dabar ir sužinokite, kaip jis gali jums padėti.
Tikimės, kad radote šį straipsnį apie ugdyti gerovės darbe kultūrą įdomu. Jei norite gauti daugiau informacijos apie mūsų psichikos gerovės sprendimą įmonėms, tiesiog paprašykite jos ir mes kuo greičiau susisieksime su jūsų komanda.