Išlaikant a darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyrą yra didelis iššūkis darbuotojams šiandieninėje sparčiai besivystančioje verslo aplinkoje. Aukšti darbo reikalavimai gali lemti asmeninio gyvenimo aplaidumą, turėti įtakos santykiams, laisvalaikiui ir bendrai psichinei gerovei. Darbuotojai dažnai būna pasitempę, bandydami patenkinti asmeninius ir profesinius lūkesčius, o tai lemia perdegimas ir sumažėjęs produktyvumas.
Kaip HR lyderiai ir sprendimų priėmėjai didelėse įmonėsejūs turite unikalią galimybę formuoti kultūrą, teikiančią pirmenybę darbuotojų gerovei. Veiksmingų darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyros strategijų įgyvendinimas ne tik palaiko jūsų darbuotojų sveikatą ir laimę, bet ir didina organizacijos efektyvumą bei talentų išsaugojimą. Šiame straipsnyje gilinamasi į įvairias strategines iniciatyvas, tokias kaip lanksti darbo politika ir gerovės programos, kurios gali būti integruotos į įmonės praktiką. puoselėti palankią aplinką.
Klausimas jums, kaip lyderiams, yra: Kaip jūsų organizacija imsis iniciatyvos kuriant ir puoselėjant darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyrą, kuri įgalintų jūsų darbuotojus ir užtikrins ilgalaikę sėkmę?
Kaip galime rasti darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyrą?
Pasiekus a darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyrą yra labai svarbus darbuotojų gerovei ir produktyvumui. Nors yra daug strategijų ir metodų, kuriuos darbuotojai gali panaudoti siekdami rasti šią pusiausvyrą, dažnai maži kasdieniai veiksmai gali turėti reikšmingų pokyčių.
Darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyros paieškos strategijos | Veiksmas |
Laiko valdymas | Išmokus dirbti protingiau, o ne sunkiau, sutaupoma laiko. Be to, nustatykite svarbiausias užduotis tiek darbe, tiek asmeniniame gyvenime ir nustatykite joms prioritetą. Tai padės jums nesijausti priblokštas ir sutelkti dėmesį į tai, kas iš tikrųjų svarbu. |
Nustatyti ribas | Nustatykite aiškias ribas tarp darbo ir asmeninio laiko. Tai gali apimti konkretaus darbo grafiko nustatymą ir jo laikymąsi arba tam tikrų dienų ar laiko nustatymą kaip „neribotą“ su darbu susijusiai veiklai. |
Reguliariai darykite pertraukėles | Įtraukite į savo darbo dieną reguliarias pertraukėles, kad pailsėtumėte ir pasikrautumėte. Trumpos pertraukėlės gali pagerinti produktyvumą ir išvengti perdegimo. |
Išjungti | Kai esate darbe, sutelkite dėmesį į darbą. Nesineškite jo namo po ilgos darbo dienos biure. Išnaudokite laiką, praleistą nuo darbo, kad sutelktumėte dėmesį į savo santykius ir pomėgius. Tyrinėkite savo aistras. Išbandykite ką nors naujo arba tiesiog eikite miegoti ir miegokite. Nesvarbu, ką nuspręstumėte daryti išorinį darbą, skirkite tam savo laiką, kad galėtumėte tai patirti iki galo. |
Įgyvendinkite psichinės gerovės sprendimą | Nežinote, nuo ko pradėti, jei jaučiatės priblokšti? Apie tai turėtumėte ne tik pranešti savo darbdaviui, bet ir ieškoti profesionalios pagalbos. Turėdami psichikos gerovės sprendimą, gausite prieigą prie išteklių, kurie padės pasiekti ieškomą pusiausvyrą. |
Kokį vaidmenį atlieka įmonės?
Įmonės atlieka itin svarbų vaidmenį įgyvendindamos iniciatyvas, padedančias darbuotojams išlaikyti pusiausvyrą tarp darbo ir asmeninio gyvenimo. Įmonės turi skatinti darbuotojus taikyti šią praktiką savo kasdienėje rutinoje, kad jie nepatirtų streso ar perdegimo. Štai keletas patarimų vadovams ir personalo vadovams:
- Lankstumas: Personalo skyrius gali įgyvendinti lanksčią politiką, pvz., lanksčias darbo valandas ar nuotolines darbo dienas. Taip pat galime puoselėti kultūrą, kuri vertina ir gerbia darbuotojų asmeninį laiką.
- Įgyvendinkite streso mažinimo iniciatyvas: Galima įdiegti geros savijautos programas, apimančias sąmoningumo seansus, kūno rengybos programas, konsultacijas ir streso valdymo išteklius. Šios iniciatyvos prisideda prie sveikesnės ir labiau subalansuotos darbo aplinkos. Papildomos pagalbos galite rasti šiame „ifeel“ profesinės sveikatos psichologų sukurtame šaltinyje, kuriame galite sužinoti, kaip atpažinti su darbu susijusį stresą.
- Puoselėkite palaikančią kultūrą: Organizuodami atviro bendravimo sesijas, skatindami sąmoningumą psichikos sveikatos srityje ir suteikdami konfidencialius išteklius, galime sukurti aplinką, kurioje darbuotojai jaustųsi patogiai dalindamiesi savo iššūkiais. Klausydamiesi kitų darbuotojai taip pat gali rasti įvairių strategijų, padedančių jiems pasiekti a darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyrą.
- Išmatuokite darbo ir asmeninio gyvenimo derinimo iniciatyvų efektyvumą: personalo vadovai gali vykdyti reguliarius pasitenkinimo darbu tyrimus, vertinti kaitą ir pravaikštų skaičių bei atlikti individualius tolesnius veiksmus, kad įvertintų mūsų iniciatyvų įtaką darbuotojų gyvenimo kokybei.
Teisė išjungti: darbo ir asmeninio gyvenimo ribų apsauga
JK pasiūlymas „Teisė išsijungti“ yra politinė iniciatyva, skirta apsaugoti darbuotojus nuo nuolatinio spaudimo būti pasiekiamiems ne darbo valandomis. Tai siekia pašalinti neryškias ribas tarp darbo ir asmeninio gyvenimo, ypač pablogina nuotolinis darbas ir skaitmeninis bendravimas. Įkvėptas Prancūzijos ir Belgijos įstatymų, JK siekia sumažinti stresą ir perdegimą, skatindama sveikesnę darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyrą. Pasiūlymu gali būti reikalaujama, kad įmonės, konsultuodamosi su darbuotojais, parengtų pritaikytą politiką, kuri gali virsti vykdytinais teisės aktais.
Norėdami gauti daugiau informacijos, peržiūrėkite visą straipsnį čia.
Lankstumas darbe: darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyros raktas
Lankstumas darbo vietoje nebėra prabanga; tai turi tapti būtinybe didelėms įmonėms siekiant pritraukti ir išlaikyti geriausius talentus. Kaip žmogiškųjų išteklių lyderiai, lankstumas jūsų organizacijoje gali smarkiai pagerėti darbuotojų savijautą, sumažinti stresą ir padidinti bendrą pasitenkinimą darbu. Štai kaip galima efektyviai struktūrizuoti lankstumą darbe ir jo įgyvendinimo naudą:
Padidėjęs produktyvumas: Tyrimai parodė, kad darbuotojai, kurie kontroliuoja savo darbo grafikus, dažnai yra produktyvesni. Lankstumas leidžia žmonėms dirbti didžiausiomis darbo valandomis, todėl padidėja efektyvumas.
Sumažėjęs pravaikštų skaičius: Lanksti darbo politika gali žymiai sumažinti pravaikštų skaičių. Darbuotojai, turintys galimybę dirbti nuotoliniu būdu arba koreguoti savo darbo valandas, gali geriau susitvarkyti su asmeniniais įsipareigojimais ir yra mažiau linkę praleisti darbą.
Didesnis darbuotojų išlaikymas: Įmonės, siūlančios lanksčias darbo sąlygas, paprastai turi mažesnę apyvartą. Lankstumas yra pagrindinis pasitenkinimo darbu veiksnys, ypač tarp jaunesnių darbuotojų ir tėvų.
“Laikui bėgant aš to išmokau žmonės grąžina įmonei tikslų matą to, kas jiems patikėtakalbant apie savarankiškumą, mokymą, plėtros galimybes arba paramatiek profesionaliai, tiek asmeniškai.“
– Vasco Armésžmogiškųjų išteklių skyriaus vadovas PERI Iberija„ifeel“ partnerių įmonė.
Veiksmingi veiksmai ir greitas personalo vadovų kontrolinis sąrašas
Norėdami padėti jums paversti šias strategijas apčiuopiamais rezultatais, pateikiame trumpą kontrolinį sąrašą:
1. Dabartinės praktikos auditas: Atlikite vidinį auditą, kad nustatytumėte didelio streso vietas įmonėje.
2. Apklausa darbuotojus: reguliariai rinkti atsiliepimus apie darbo ir asmeninio gyvenimo derinimo poreikius ir pageidavimus.
3. Įgyvendinti lanksčią politiką: pritaikykite iniciatyvas pagal atsiliepimus.
4. Įvertinkite poveikį: įvertinkite darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyros programų sėkmę naudodami tokius rodiklius kaip darbuotojų pasitenkinimas, pravaikštos ir produktyvumas.
Lyderystės objektyvas 🔎
Kaip personalo specialistams, darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyros modeliavimas yra vienodai svarbus. Apsvarstykite, kaip jūsų veiksmai formuoja įmonės kultūrą:
– Pirmenybę teikite visų lygių gerovei: Užtikrinkite, kad lyderystės iniciatyvos atspindėtų įsipareigojimą siekti holistinės darbuotojų gerovės, ir padarykite gerovę pagrindine organizacijos strategijos susitikimų tema.
– Būkite skaidrūs: Pasidalykite savo darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyros iššūkiais ir sprendimais, kad šie pokalbiai būtų susiję ir tikri.
Psichinė gerovė organizacijoms
At ifeelmes žinome, kad darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyra yra labai svarbi darbuotojų psichinei gerovei. Tai leidžia jiems paskirstyti savo laiką pagal savo poreikius ir padaryti kuo geriau, kai tai daro. Rasti šią pusiausvyrą ne visada lengva, todėl įmonės vaidina svarbų vaidmenį įgyvendindamos iniciatyvas, padedančias darbuotojams tai pasiekti.
Siekdama padėti įmonėms šiame procese, mūsų ekspertų darbo vietos psichologų komanda sukūrė psichikos gerovės sprendimą verslui, kuris pagerina talentų išsaugojimą, mažina prezentaciją ir kovoja su darbuotojų stresu.
Naudodamiesi mūsų psichinės gerovės sprendimu, jūsų įmonės personalo vadovai gali gautie. asmeniniai, duomenimis pagrįsti patarimai, kaip pagerinti psichinę sveikatą darbe. Be to, šis sprendimas siūlo darbuotojams 360° psichikos gerovės paslaugą, sudarytą įvairiais lygiais pagal jų poreikius. Išbandykite mūsų sprendimą dabar ir sužinokite, kaip jis gali jums padėti.
Tikimės, kad radote šį straipsnį apie darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyrą įdomu. Jei norite gauti daugiau informacijos apie mūsų psichikos gerovės sprendimą įmonėms, tiesiog paprašykite jos ir mes kuo greičiau susisieksime su jūsų komanda.