Kodėl daryti profesinių tikslų strategijos žlunga? Mūsų keliami tikslai turi ne tik būti realūs, bet ir atitikti kitus kriterijus. Jie turi būti išmatuojami, konkretūs, prasmingi ir kontekstualizuoti kalendoriuje.
Problema kyla, kai dėl įvairių priežasčių keliame neaiškius, pernelyg ambicingus ar nereikšmingus tikslus. Mums taip pat kartais trūksta nuoseklumo ir įsipareigojimo, todėl niekada nerandame tinkamo laiko jiems pasiekti. Arba, kol tai padarysime, jau per vėlu. juk visada yra ką nors geriau, smagiau ar lengviau padaryti nei pakeisti.
Bet kuriuo atveju vien tai, kad mes nustatome sau tikslus, pvz. profesinių tikslųreiškia tam tikrą įsipareigojimą (ateities viziją) sau, kaip darbuotojams, taip pat (kol „darbo keitimas“ nėra sąraše) įmonei, kuriai priklausome.
Kaip tinkamai išsikelti savo profesinius tikslus
Įvairių profesinių tikslų apibrėžimas yra nuolatinės mūsų profesinio projekto peržiūros dalis, kuri yra kažkas bendresnio ir abstraktesnio nei konkretūs konkretaus metų tikslai. Šis apibrėžimas gali būti atliktas neatsižvelgiant į tai, ar mes aktyviai ieškome darbo, arba jei planuojame likti savo dabartinėje darbo vietoje, bet norime šiek tiek pakeisti arba imtis veiksmų jai atgaivinti.
Pateikiame 6 įmanomus ir prasmingus siūlymus, kaip išsikelti profesinius tikslus 2025 m.
Kaip tinkamai išsikelti savo profesinius tikslus | |
1. | Apmąstykite savo motyvacija |
2. | Išskirkite savo profesinius tikslus iš tų, kuriuos jūsų įmonė turi jums |
3. | Optimizuoti jūsų strategija |
4. | Atskirkite tikslus ir veiksmus |
5. | Sukurkite gerą tikslų hierarchija |
6. | Būk atviras apie savo karjeros tikslus |
1. Apmąstykite savo motyvaciją
Kurdami savo strateginius profesinius tikslus 2025 mpalikite erdvės apmąstymams: kodėl svarstote šiuos tikslus? Kodėl dabar?
Atsakymas į tokius klausimus gali užtrukti ilgą laiką, nebent jūs tiksliai žinote savo profesinių tikslų naujiems metams.
Tiesiog pagalvokite apie tai, leiskite jiems klajoti jūsų mintyse. Pateikdami jiems keletą atsakymų, net jei preliminariai, padės susieti išsikeltus tikslus su asmeniniais poreikiais ir motyvai šiuo metu.
2. Išskirkite savo profesinius tikslus nuo tų, kuriuos jums kelia jūsų įmonė
Jūsų ir įmonės tikslai nebūtinai turi sutapti. Bendras požiūris, ypač palyginti didelėse įmonėse, yra skirtas vadovai kartu su savo komandos nariais analizuoja išsikeltus tikslus nustatytam kitam laikotarpiui: tai oficialūs, aiškūs tikslai, susitarus su organizacija.
Tačiau kiekvienas darbuotojas gali tai inicijuoti sveika vidinė konkurencija su savimi ir paklausti, ko jiems reikia arba ką jie norėtų pakeisti kaip darbuotojas. Net jei jie niekada nesidalija tuo su savo vadovu ar kolegomis arba jei turinys yra tik kažkas, į kurį neįtraukia niekas kitas, jie gali tai padaryti viduje.
3. Tegul tai paprasta ir būtina
Jūsų 2025 m. karjeros tikslų neturi būti per daug ar per mažai, sudėtingų ar paprastų: jie turi būti tavo, tie, kurie turi prasmę tavo karjerai dabar.
Kai kurių gali būti daugiau ilgalaikės gamtoje (pvz., tobulinant anglų kalbos žinias). Kitų dalykų galima pasiekti nuolat, kai eini kartu (pavyzdžiui, kiekvieną dieną atvykti laiku arba nevalgyti priešais kompiuterį). Kartais gali atsirasti nedidelių pokyčių reikšmingų rezultatų psichologinės gerovės požiūriunet jei iš pradžių jie ir neatrodo dideli dalykai: „Išvyksiu kiekvieną dieną laiku, o ne vėliau“ gali būti puikus ir paprastas profesinio tikslo pavyzdys.
4. Skirtumas tarp tikslų ir veiksmų
Žinoma, kartais veiksmai, kuriuos reikia atlikti, jau savaime yra tikslas, tačiau kartais patogu viską atskirti, kad būtų organizuotesnis.
Pavyzdžiui, darbuotojas gali nustatyti „darbui skirti tik tiek laiko, kiek reikia“ kaip profesinį tikslą. Toks yra tikslas, bet kaip jie tai įgyvendins? Ją įgyvendinant konkrečiais veiksmais. Pavyzdžiui, „Neplanuokite susitikimų po tam tikro laiko“ arba „Netikrinkite įmonės el. pašto ne darbo valandomis“ yra du veiksmai, kurie padės pasiekti tikslą.
5. Sukurkite gerą tikslų hierarchiją
Jums gali kilti klausimas, ar turėtumėte išsikelti daug tikslų, jei koks nors tikslas galioja jūsų 2025 m. karjeros strategijaiarba jei turėtumėte būti atsargūs ir išrankūs.
Tiesą sakant, klausimas nėra toks, ar jūsų profesinių tikslų sąraše yra vienas tikslas, ar penkiolika. Svarbu, kad tikslai, kuriuos užsibrėžėte sau, būtų įgyvendinami ir kad juos išsikeltumėte gerai pasiruošę.
Kai turėsite pradinį projektą, sustokite ir pagalvokite kurie iš dalykų, kuriuos planavote įgyvendinti, yra tikrai svarbūs ir kurie yra antriniai, kad galėtumėte nuspręsti, kokius išteklius investuoti į kiekvieną. Taip pat pagalvokite apie tai, kurie iš jų yra tik jūsų rankose, o kurių jums reikės pasikliauti kitų bendradarbiavimu.
Trečioji ašis gali būti kalendorius: Galbūt ne visi jūsų užsibrėžti tikslai turi prasidėti sausio pradžiojejų laikas gali būti vėliau šiais metais. Atsižvelgdami į šiuos ir visus kitus kriterijus, į kuriuos jums gali tekti atsižvelgti, pradėkite dirbti su jais.
6. Būkite atviri apie savo profesinius tikslus
Viską gerai apgalvokite, bet nebūkite per daug iškilmingi. Akivaizdu, kad kiekvienas sprendimas, kurį mes priimame bet kuriuo momentu, turi įtakos būsimiems sprendimams, rezultatams ir pan., nesvarbu, ar mes apie tai žinome ir galime atsekti, ar niekada apie tai nesužinome ir neįvertiname. Tai turėtų paskatinti mus būti atsargus ir atspindintis kai keliame savo profesinius tikslus, bet turime ir tai atsverti mintimi, kad gyvenimas sukasi daug posūkių, viskas laikina ir visų kintamųjų negalime išmatuoti, numatyti ar kontroliuoti.
Tikrų žmonių gyvenimas nėra „Excel“ lentelė ar algoritmas. Mes privalome palikite vietos sklandumui, spontaniškumui ir atvirumui patirti renkantis tam tikrus kelius. Struktūrizuotas profesionalus projektas nėra robotų projektas ar uždara erdvė.
Pagrindiniai žmogiškųjų išteklių vadovų tikslai
Personalo vadovai taip pat yra įmonės darbuotojai. Todėl jie turi individualų karjeros tikslai nustato jų vadovai arba patys privačiai. Be to, viena iš svarbiausių jų funkcijų yra metų pradžioje nustatyti – o paskui prižiūrėti – savo skyriaus veiklos tikslus, taip pat vadovauti likusiai komandai, siekiant savo tikslų.
Norėdami padėti jiems atlikti šią užduotį, mes ifeel paruošė an OKR vadovas personalo vadovams ateinantiems metams. Šis dokumentas jiems bus labai naudingas rūpinantis savo komandomis, naudojant jį kaip a galingas įrankis papildyti jau užsibrėžtus profesinius tikslus.
Kiekvienas personalo vadovas privalo sukurti savo OKR strategiją pagal įmonės ypatybes. Štai trys profesinių tikslų pavyzdžiai kurios 2025 metais bus labai paklausios personalo valdymo skyriuose.
1. Atrankos procesų efektyvumo didinimas
Didelėse įmonėse visada vyksta atrankos procesai, tačiau dažnai skubėjimas, prastas informacijos valdymas ar ne itin moderni metodika sukuria neefektyvumą. Kai tai atsitiks, sunku rasti kandidatų į konkrečias pareigasarba per anksti nutrūksta, o tai vėl pradeda procesą ir išleidžia daug išteklių.
Kai kalbama apie nustatant šį profesinį tikslą Kiekybiškai galite galvoti, pavyzdžiui, sutrumpinti dabartinių atrankos procesų trukmę, atsižvelgiant į iškritusiųjų skaičių bandomuoju laikotarpiu ir darbo rotacijos greitis kurį turėjote 2022 m.
2. Tobulinti tarpžinybinį bendradarbiavimą
Efektyvi vidinė komunikacija ir bendradarbiavimo verslo kultūra yra esminis dalykas bet kuriai įmonei norint pasiekti norimų rezultatų ir išsiskirti iš savo konkurentų. Kuo sudėtingesnė organizacijos struktūra, tuo daugiau pastangų reikia norint užtikrinti, kad skirtingi padaliniai dirbtų darniai, kad tai pasiektų. efektyvumo lygis.
Šis OKR gali būti pritaikytas tarpžinybiniams susitikimams, veiklai, kuri leidžia įvairių skyrių nariais tapti susipažinęs su kitomis įmonės sritimisir netgi taikant komandos formavimo strategijas.
3. Paįvairinti talentų ugdymą įmonės viduje
In an itin sudėtingas ir konkurencingas darbo pasaulislabai svarbu identifikuoti skirtingus profesinius profilius, integruoti juos į įmonę ir išplėtoti, kad jie galėtų sužibėti įmonei ir toliau mokytis.
Žmogiškųjų išteklių vadovai turi į tai atsižvelgti planuodami pagrindiniai rezultatai kalbant apie vidines mokymo programas, karjeros plėtrą ir požiūrį į jų skelbiamus darbo pasiūlymus.
Psichinė gerovė įmonėms
At ifeelsuprantame, kad neįmanoma pasirūpinti įmone nesirūpinant jos darbuotojų psichologine gerove. Norėdami tai padaryti, turime a psichikos gerovės programa įmonėmskurį sukūrė mūsų profesinės gerovės psichologų komanda, turinti vieną pagrindinį tikslą: padėti įmonėms darbuotojų sveikatai skirti svarbiausią savo strategijos tikslą, kad jos būtų sukurtos savo misijos.
Šios partnerystės dėka už personalo skyrius atsakingi žmonės gali gauti asmeninius, duomenimis pagrįstus patarimus apie tai, kaip įmonėje priimti gerus sprendimus, kad komandos, kurioms jie vadovauja, būtų kuo geriau išnaudoti ir geriau pasirūpintų jose esančių žmonių psichologine gerove.
Be to, ši programa siūlo darbuotojams holistinė psichikos sveikatos priežiūros paslauga, sukurta skirtingais lygiais pagal jų poreikius. Ši paslauga, jei reikia, apima psichologinę terapiją internetu su psichologu, kuris specializuojasi tokiais atvejais kaip jie. Išbandykite mūsų programą šiandien, kad pamatytumėte, kaip ji gali jums padėti.
Tikimės, kad radote šį įrašą apie kaip išsikelti savo profesinius tikslus 2025 m naudinga. Jei norite gauti daugiau informacijos apie mūsų psichikos gerovės programą įmonėms, tiesiog paprašykite jos ir mes kuo greičiau susisieksime su jūsų komanda.