Atliekant efektyvų priėmimo procesas apima teigiamą rezultatą, atsižvelgiant į su tuo susijusių darbuotojų patirtį: naujas samdymas, komanda, prie kurios prisijungiair vadovas, atsakingas už vadovavimą šiam procesui.
Norint tai padaryti, svarbu atsižvelgti į darbuotojų poreikius: naujo darbuotojo ir komandos narių, prie kurių jie prisijungia, poreikius. Antra, būtina turėti galimybę įdarbinimo procesą paversti nuosekliu atrankos proceso, kuris buvo atliktas siekiant surasti tinkamą darbuotoją, tęsinį. Trečia, būtina tai žinoti prisijungimo procesas nėra kažkas, kas įvyksta spontaniškai bet strateginis veiksmas, atitinkantis tikslus, kurių pasiekimas gali būti laikomas geru Žmogiškųjų išteklių skyriaus KPI.
Pažvelkime į šiuos tikslus išsamiau.
Priėmimo proceso tikslai
1. Skatinkite naujo darbuotojo motyvaciją
Vienas iš kruopštaus ir atsakingo priėmimo proceso tikslų ir privalumų yra pasveikinti naują komandos narį, palengvinti jo darbą, parodyti, kodėl ir kam jie reikalingi, ir paskatinti laipsniškai panaudoti visus savo talentus.
Galima manyti, kad kai kas nors pradeda dirbti įmonėjejie tai daro labai motyvuoti dėl savo pareigų ir funkcijų, kurias turės atlikti. Tai nėra toli patraukta mintis, bet galbūt ji pernelyg supaprastinta, nes žmonių padėtis yra per sudėtinga, kad būtų galima daryti išvadą, kad vien todėl, kad pradedame darbą, jau esame motyvuoti.
2. Jų pasirodymo skatinimas nuo pat pradžių
Tarkime, atvykimas prasideda dešine koja ir naujas darbuotojas suvokia, kad komandos, taigi ir visos naujos įmonės požiūris yra teigiamas ir atviri juos priimti, taip pat palengvinti jiems reikalus, o ne reikalauti, kad jie veiktų magiškai. Tokiu atveju jie greičiausiai veiks gerai nuo pat pirmos akimirkos. Net jei jie vis tiek turi užpildyti a mokymo laikotarpis ir įgyti įgūdžių bei kompetencijų, kurių dar neturi.
3. Rūpinimasis darbo aplinka ir kolektyvo darna
Naujo komandos nario atėjimas keičia ne tik tą asmenį, bet ir grupės struktūrą bei emocinę ir metodologinę dinamiką žmonių, prie kurių jie prisijungia. Norint integruoti šį asmenį, reikia abiejų pusių pastangų, kurios paprastai vyksta spontaniškai ir patenkinamai, bet gali būti sustiprintos didinant sąmoningumą priėmimo procesas.
Tinkamai paaiškinti galimus pareigų pasikeitimus, susijusius su kažkieno naujo atvykimu, taip pat funkcijas, kurias šis asmuo atliks, surengti gerą prisistatymą, kad pradėtume pasveikinimą, parodydamas lankstumą ir prieinamumą prisitaikymo procese Visų pirma, tai yra keletas pagrindinių aspektų, padedančių apsaugoti komandos darną ir darbo aplinką įstojimo proceso metu.
4. Optimizuokite įdarbinimo išlaidas
Buvusio darbuotojo paliktos laisvos darbo vietos užpildymas arba eiti naujas pareigas, kurių iki šiol nebuvo reikalauja, kad įmonė patirtų nemažai laiko ir pinigų sąnaudų. Jau nekalbant apie energiją, sunaudotą atrankos procese, kuris turėtų būti atliktas efektyviausiai.
Geras priėmimo procesaskuri seka gerą atrankos procesą, sumažina nesėkmės naujoje samdytoje tikimybę, o tai reikštų pradedant nuo nulio, ieškant naujo darbuotojosu visomis su tuo susijusiomis išlaidomis.
Peržiūrėkite šiuos išteklius, skirtus HR lyderiams, C lygio vadovams ir sprendimus priimantiems asmenims:
Ar gerai atliekame priėmimo procesą? Peržiūrėkite mūsų naujausią vadovą
Būtina, kad Personalo vadovaitaip pat kiekvieno skyriaus vadovai aiškiai žino, ką jie daro ir ko nedaro naujų darbuotojų priėmimo proceso metu.
Kartais mes nežinome geriausio būdo tai padarytiarba darome juos, nes visada taip buvo daroma, arba žinome, kad mūsų įmonėje yra įtraukimo proceso aspektų, kuriuos būtų galima patobulinti. Visgi neturime nei laiko, nei reikiamų priemonių tai padaryti, ir tęsiame savo inerciją. Kad ir koks bebūtų jūsų atvejis, mes raginame jus sužinoti, kaip tai padaryti, kaip tinkamai pradėti procesą, kurį parengė mūsų ekspertų psichologų komanda, siekdama užtikrinti gerovę darbo vietoje.
Šiame vadove taip pat rasite keletą patarimai, kaip užtikrinti, kad naujo nario atėjimas turėtų teigiamos įtakos komandai ir išvengiama konfliktų, kuriuos vėliau išspręsti gali brangiai kainuoti.
Gerai struktūrizuotas priėmimo procesas yra būtinas naujiems darbuotojams ir suteikia daug privalumų, taikomų tiek asmeniui, tiek įmonei. Čia yra išsami lentelė, apibūdinanti šiuos pranašumus, įskaitant poveikį psichinei gerovei.
Nauda | Aprašymas |
---|---|
Padidėjęs pasitenkinimas darbu | Kruopštus priėmimo procesas padeda naujiems darbuotojams jaustis vertinamiems ir laukiamiems, o tai žymiai padidina jų pasitenkinimą darbu ir įsipareigojimą organizacijai. |
Greitesnė integracija | Veiksmingas įtraukimas leidžia naujiems darbuotojams greitai suprasti savo vaidmenis, įmonės kultūrą ir lūkesčius, o tai pagreitina jų integraciją į komandą. |
Padidėjęs produktyvumas | Išsamus mokymas ir pagalba įdarbinimo metu leidžia darbuotojams greičiau tapti produktyvesniais, sumažinant mokymosi kreivę ir pagerinant bendrą našumą. |
Didesni sulaikymo rodikliai | Įmonės, turinčios tvirtus įtraukimo procesus, patiria mažesnę kaitą, nes didesnė tikimybė, kad nauji darbuotojai pasiliks, kai nuo pat pradžių jaučiasi palaikomi ir įsitraukę. |
Sustiprintas darbuotojų įsitraukimas | Struktūrizuotas įtraukimas skatina tvirtus ryšius su kolegomis ir įmone, todėl padidėja darbuotojų įsitraukimo ir motyvacijos lygis. |
Geresnis vaidmens aiškumas | Aiškus lūkesčių ir pareigų perdavimas įdarbinimo metu sumažina painiavą ir padidina pasitikėjimą darbo rezultatais. |
Psichinės gerovės palaikymas | Psichikos sveikatos išteklių ir paramos teikimas įdarbinimo metu padeda naujiems darbuotojams valdyti stresą ir nerimą, skatina bendrą gerovę ir pasitenkinimą darbu. |
Santykių kūrimas | Socialinių ryšių ir santykių kūrimo palengvinimas įstojimo metu pagerina komandinį darbą ir sukuria palankią darbo aplinką. |
Derinimas su įmonės tikslais | Veiksmingas įtraukimas į naujus darbuotojus suderina su įmonės misija, vizija ir vertybėmis, užtikrinant, kad jie yra įsipareigoję siekti ir suprasti organizacijos tikslus. |
Sumažintas stresas | Gerai organizuotas priėmimo procesas sumažina stresą, susijusį su naujo darbo pradžia, nes suteikia aiškias rekomendacijas ir paramą. |
Lyderystės objektyvas🔎
Lyderiai atlieka lemiamą vaidmenį darbuotojo priėmimo procese, nustatydami svetingą toną ir suderindami naujus darbuotojus su organizacijos misija ir vertybėmis. Jų įsitraukimas padeda naujiems darbuotojams greitai suprasti savo vaidmenis, susijusius su įmonės tikslais, nuo pat pradžių ugdydamas tikslo ir priklausymo jausmą.
Be to, lyderiai gali sustiprinti įsitraukimą, skatindami mentorystę ir skatindami ryšius tarp patyrusių darbuotojų ir naujokų. Šis paramos tinklas palengvina dalijimąsi žiniomis ir bendradarbiavimą. Aktyviai ieškodami grįžtamojo ryšio ir tobulindami priėmimo procesą, vadovai demonstruoja įsipareigojimą nuolat tobulėti, o tai galiausiai padidina darbuotojų pasitenkinimą ir išlaikymą.
Pirmaujantis psichinės gerovės sprendimas įmonėms
At ifeelesame įsipareigoję didinti darbuotojų ir jų įmonių gerovę. Štai kodėl norime padėti jums sukurti stimuliuojančią ir sveiką darbo aplinką savo darbuotojams.
Siekdama padėti įmonėms šiame procese, mūsų ekspertų darbo vietos psichologų komanda sukūrė įmonėms skirtą psichinės gerovės sprendimą, kuris pagerina talentų išsaugojimą, mažina prezentaciją ir kovoja su darbuotojų stresu.
Naudodamiesi mūsų psichinės gerovės sprendimu, jūsų įmonės personalo vadovai gali gautie. asmeniniai, duomenimis pagrįsti patarimai, kaip pagerinti psichinę sveikatą darbe. Be to, šis sprendimas darbuotojams siūlo a 360° psichinės gerovės paslauga susisteminti skirtingais lygiais pagal jų poreikius. Išbandykite mūsų sprendimą dabar ir sužinokite, kaip jis gali jums padėti.
Tikimės, kad radote šį straipsnį kaip tinkamai atlikti įlaipinimą procesas įdomu. Jei norite gauti daugiau informacijos apie mūsų psichikos gerovės sprendimą įmonėms, tiesiog paprašykite jos ir mes kuo greičiau susisieksime su jūsų komanda.