Pritaikyta psichinė savijauta: individualizuota strategija fronto linijos darbuotojams »ifeel

Kiekviena įmonė yra unikali ekosistema, sudaryta iš įvairių darbuotojų profilių, turinčių specifinę dinamiką ir atsakomybę: nuo biuro darbuotojų iki augalų operatorių ir su klientais susijusių darbuotojų. Natūralu, kad kiekvienas vaidmuo atneša Skirtingi poreikiai ir lūkesčiai dėl organizacijos gali pasiūlyti paslaugų.

Susidūrusios su šia realybe, įmonės susiduria su esminiu iššūkiu: užtikrinti psichinės gerovės sprendimus Tikrai prieinama visiemsnepriklausomai nuo jų vaidmens, vietos ar galimų technologinių apribojimų.

„Ifeel“ mes pripažįstame, kad ne visi darbuotojai yra tomis pačiomis aplinkybėmis arba turi tas pačias galimybes naudotis gerovės ištekliais. Štai kodėl mes sukūrėme savo „Teisinga vietoje“ Strategija, skirta suskaidyti šias kliūtis ir prisitaikyti prie kiekvienos komandos įvairovės ir sudėtingumo.

Mūsų įsipareigojimas yra aiškus: kiekviename organizacijos kampelyje suteikti psichinę gerovę, užtikrinant, kad visi darbuotojai, nepaisant jų vaidmens ar konteksto, galėtų būti naudinga teisinga ir veiksminga prieiga.

Ką įtraukta strategija, skirta darbuotojams iš fronto?

Kai kalbame apie įmonės darbuotojus, mes nekalbame tik apie biuro darbuotojus. Pagalvokite apie gamyklos darbuotojus, kurie leidžia gaminti produktą, arba restoranuose, kurie užtikrina, kad valgis pasiekia stalus su nepriekaištingomis paslaugomis. Kiekvienas iš jų yra pagrindinė organizacijos veiklos dalis.

Tačiau šiems darbuotojams dažnai trūksta tiesioginės prieigos prie technologijos, kuri leistų jiems greitai ir lengvai naudoti gerovės išteklius. Bet tai nereiškia, kad jie turėtų būti pašalinti iš priežiūros, kurią jų įmonė yra skolinga. „Ifeel“ įsitikiname, kad tai neįvykssiūlo prieinamus sprendimus, pritaikytus jų specifiniams poreikiams.

Šia prasme „Ifeel“ sukūrė strategiją, skirtą specialiai aprėpti Visi darbuotojų profiliai organizacijojenuo įmonių biuruose iki tų, kurie dirba klientų aptarnavimo ar operacijų srityje. Tai apima:

  • Klientams skirtas personalas ir operatoriai, kurie dažnai susiduria su laiko apribojimais ir ribota prieiga prie technologinių priemonių.
  • Kolegos be įmonės el. Pašto adresų, kuriems reikia praktinių alternatyvų prisijungti.
  • Visų kartų darbuotojai, su skirtingais susipažinimo su technologijomis lygiais.

Mūsų tikslas yra Pašalinkite užtvaras Tai trukdo patekti į psichinę gerovę, užtikrinant, kad visi kolegos galėtų naudotis mūsų sprendimais, nepaisant jų vaidmens ar vietos.

CTA reklaminė juosta

Trys pagrindiniai sėkmės etapai

Siekiant garantuoti prieigą kiekvienam darbuotojui, „Frontline“ darbuotojų strategija yra kuriama aplink Trys pagrindiniai etapaisukurta siekiant padidinti prieinamumą ir įsitraukimą:

Išankstinis paleidimas: paruošimas ir suasmeninimas

  • Instruktacijos sesijos vadovams, lyderiams ir sąjungoms, pritaikytoms kiekvienos grupės specifiniams poreikiams.
  • Uždaryti, atitinkami ryšiai Skirta susisiekti su darbuotojų realybe.
  • Ankstesnis bandymas su išrinktais ambasadoriais, kurie sukuria pasitikėjimą ir numatė savo bendraamžius.

Paleidimas: aktyvinimas svetainėje

  • Įvykiai ir interaktyvūs stendaiTrategiškai įsikūrę įrenginiuose, skirtuose atkreipti darbuotojų dėmesį.
  • Praktiniai, dinamiški seminarai Didelio eismo srityse, skatinančiose aktyvų dalyvavimą.
  • Naudingos, prieinamos prekės Tai sustiprina gerovės žinią.
  • Supaprastinta prieiga per QR kodus, SMS su užšifruotomis nuorodomis arba platformomis, kurioms nereikia įmonės el. Pašto.

Po paleidimo: nuolatinis įsitraukimas

  • Reaktyvavimo kampanijos Pagrindinėmis dienomis, kad išlaikytumėte susidomėjimą.
  • Skatinamosios programos Tai skatina nuolatinį platformos naudojimą.
  • Paramos bendruomenės ir interaktyvios sesijos, kurios sustiprina gerovės kultūrą organizacijoje.

Suasmenintas požiūris visiems darbuotojams

Skirtingi darbuotojų tipai susiduria su įvairių rūšių problemomis. Visų pirma, klientams skirtas personalas, operatoriai ir fronto linijos darbuotojai susiduria su daugybe unikalių iššūkių, kurie gali paveikti jų psichinę ir emocinę gerovę.

Šie klausimai, dažnai nematomi organizacijoms, reikalauja konkrečių sprendimų Įsitikinkite, kad ištekliai yra prieinami ir veiksmingi visiems darbuotojams. Tarp jų:

En_blog_banner_gc_roi

Pagrindiniai iššūkiai, su kuriais susiduria fronto linijos darbuotojai

Aukštas streso lygis ir nuolatinis slėgis

  • Klientams nukreipti darbuotojai dažnai susiduria su sunkia sąveika su klientais ar vartotojais, o tai gali sukelti nerimą, nusivylimą ir emocinį išsekimą.
  • Operatyviniai vaidmenys ir darbuotojai turi atitikti griežtus terminus, dirbti fiziškai reikalaujančioje aplinkoje ir valdyti intensyvų darbo krūvį, o tai gali sukelti lėtinį stresą.

Trūksta galimybės naudotis gerove šaltiniai

  • Šiems darbuotojams dažnai trūksta galimybės naudotis skaitmeninėmis priemonėmis darbo vietoje dėl to, kad nėra technologinių prietaisų, arba dėl to, kad jie neturi įmonių el. Laiškų.
  • Dėl netaisyklingų tvarkaraščių ar besisukančių pamainų sunku dalyvauti tradicinėse gerovės iniciatyvose, tokiose kaip asmeniniai seminarai ar paskyrimai tam tikru metu.

Organizacijos viduje nematomas

  • Fronto linijos darbuotojai dažnai mano, kad jų poreikiai nėra prioritetiniai, palyginti su kitais įmonės vaidmenimis, o tai gali sukelti emocinį atsiribojimą ir motyvacijos stoką.

Sunkumas išreikšti psichinės sveikatos problemas

  • Daugeliu atvejų yra stigma, susijusi su kalbėjimu apie psichinę sveikatą, ypač atliekant operatyvinius ar į klientus vaidmenis, kai tikimasi, kad darbuotojai visada išlaikys teigiamą, profesinį požiūrį.

Kartų atotrūkis ir skaitmeninimo iššūkiai

  • Darbuotojų kartų skirtumai gali paveikti tai, kaip jie suvokia ir naudosis gerovės ištekliais. Nors jaunesni darbuotojai linkę jaustis patogiai naudodamiesi skaitmeninėmis priemonėmis, vyresnės kartos gali susidurti su jais sunkumais.
  • Panašiai technologinio mokymo ar atsparumo skaitmeniniams pokyčiams trūkumas gali apriboti prieigą prie gerovės platformų, sukurdama papildomą kliūtį šiems darbuotojams gauti naudos iš turimų paslaugų.

Kaip IFEEL sprendžia šias problemas?

Naudodamas mūsų strategiją, skirtą darbuotojams, „Ifeel“ pašalina tradicines kliūtis ir siūlo sprendimus, skirtus specialiai šiems darbuotojų profiliams:

Prieiga be technologinių kliūčių

  • At ifeelMes žinome, kad ne visi darbuotojai turi prieigą prie tradicinių skaitmeninių įrankių. Štai kodėl mes sukūrėme sprendimus, kurie garantuoja prieinamumą visiems:
  • Darbuotojai gali prisijungti prie „Ifeel“ platformos nereikalaudami įmonės el. Pašto adresų, naudodamiesi QR kodais ar nuorodomis, kurias SMS siunčia tiesiogiai į savo asmeninius mobiliuosius telefonus.
  • Mobiliųjų įrenginių suderinamumas: Mūsų sprendimas yra optimizuotas naudoti bet kur, pradedant mobiliuoju telefonu ir baigiant bendruoju terminalu darbo vietoje.
  • Tai užtikrina, kad bet kuris darbuotojas, nepriklausomai nuo prieigos prie vietos ar prieigos prie įrenginio, gali būti naudingi gerovės ištekliams.

Lanksčios valandos ir 24/7 prieinamumas

  • Mūsų sprendimas yra prieinamas bet kuriuo metu, leidžiantis darbuotojams naudotis emocine parama ar psichoedukaciniu turiniu ne darbo metu, prisitaikant prie jų pamainų ir atsakomybės.

Tiesioginė, suasmeninta parama

  • Mūsų klinikinio triažo modelio dėka darbuotojai gali būti susiję su terapeutu per mažiau nei 24 valandas, o kai kuriais atvejais – per mažiau nei 20 minučių. Tai ypač naudinga tiems, kurie susiduria su emocinėmis krizėmis ar aukšto slėgio situacijomis kasdieniame darbe.

Darbo vietos dirbtuvės ir aktyvacijos

  • Mes organizuojame renginius ir stengiamės strateginėse vietose įmonių įstaigose, tokiose kaip valgyklos, lūžio zonos ar didelio srauto taškai, kad visi darbuotojai galėtų sužinoti apie turimus išteklius ir prieigą prie turimų išteklių.
  • Interaktyvūs dirbtuvės yra skirtos praktiniam ir prieinamam formato temoms, tokioms kaip streso valdymas, efektyvus bendravimas ir emocinis reguliavimas, nagrinėti.

Anonimiškumas ir konfidencialumas

  • „Ifeel“ suteikia saugią, anoniminę erdvę, kurioje darbuotojai gali išreikšti savo rūpesčius nebijodami sprendimo ar stigmos, skatindami atvirumo ir priežiūros kultūrą.

Palaikymas realiuoju laiku, kai tik jums to reikia: „Ifeel“ poveikio pavyzdys

Įsivaizduokite viešbučio vadovą, kuris visą savo darbo dieną praleidžia tarnaudamas visuomenei. Po reikalaujančios sunkios sąveikos dienos jie jaučia nerimą, tačiau neturi laiko ar priemonių kreiptis pagalbos.

Naudodamas „Ifeel“, šis darbuotojas gali nuskaityti QR kodą jų pertraukos zonoje, užsiregistruoti per kelias minutes ir prieiti prie savarankiškos priežiūros išteklių ar net pradėti pokalbį realiuoju laiku su terapeutu. Tokia tiesioginė prieiga ne tik pagerina jų gerovę, bet ir sumažina perdegimo riziką ir vėlesnius nebuvimus nuo darbo.

Organizacijos kultūros keitimas su fronto linijos strategija

„Frontline“ darbuotojų strategija ne tik siekia teikti paslaugą, bet ir pakeisti organizacinę kultūrą. Vykdydami seminarus, psichoedukacinį turinį ir suasmenintą požiūrį, mes padedame įmonėms normalizuoti pokalbius apie psichinę sveikatą ir kurti sveikesnes, empatiškesnes darbo vietas.

„Ifeel“, psichinė gerovė nustoja būti išskirtinė nauda ir tampa strategine priemone, kuri daro įtaką visiems organizacijos lygiams, pradedant operatoriumi gamybos linijoje ir baigiant vadove pagrindinėje buveinėje.

Tikrasis poveikis organizacijai

„Frontline“ darbuotojų strategijos dėka „Ifeel“ pasiekia išmatuojamus rezultatus, kurie naudingi tiek darbuotojams, tiek įmonei:

Štai stalas, išverstas į JK anglų kalbą:

Nauda Aprašymas
Aukštesnis dalyvavimas Iki 10 kartų daugiau dalyvavimo, palyginti su tradiciniais sprendimais, tokiais kaip EAP.
Išlaidų sumažinimas Mažesnės išlaidos, susijusios su pravaikšta ir apyvarta, dėka ankstyvo aptikimo ir laiku įsikišimo.
Bendrosios gerovės tobulinimas Padidėjusi darbuotojų gerovė, todėl padidėja produktyvumas ir įsitraukimas.
Fronto linijos darbuotojai

Psichinė sveikata darbe: viena didžiausių iššūkių, su kuriais šiandien susiduria organizacijos

At ifeelMes tikime, kad psichinė gerovė turėtų būti įtraukianti, prieinama ir transformuojanti. Štai kodėl mūsų „teisinga vietoje“ strategija ne tik palengvina galimybes naudotis psichinės sveikatos ištekliais, bet ir įgalina fronto darbuotojus, parodydami, kad jų poreikiai yra organizacijos prioritetas.

Sprendžiant jų specifinius iššūkius praktiniais, prieinamais sprendimais, „Ifeel“ ne tik pagerina jų gerovę, bet ir prisideda prie labiau įtraukiančios, atsparios ir produktyvios darbo kultūros.

„Ifeel“, kiekvienas darbuotojas, nesvarbu, koks jų vaidmuo, vieta ar galimybė naudotis technologijomis, gali gauti paramą, kurios jiems reikia klestėti tiek darbe, tiek iš darbo.

Nuoroda į informacijos šaltinį

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -