Telemedicina ir skaitmeninė sveikata: atraskite naujoviškus sprendimus draudikams » ifeel


Technologijų pažanga pastaraisiais metais ne tik pakeitė būdą, kaip pasiekiame informaciją, bet ir paveikė tradiciškai prieinamas įvairias paslaugas.

Šiame kontekste ir, savo ruožtu, paveiktam 2020 m. pandemijos, sveikatos priežiūros paslaugų teikėjai turėjo prisitaikyti, naudojant technologija ir naujos platformos, sukurtos siekiant suteikti sveikatai daugiau vietų. Taip gimė „telemedicinos ir skaitmeninės sveikatos“ koncepcijos.

Telemedicina ir skaitmeninė sveikata keičia tai, kaip įmonės rūpinasi savo darbuotojų gerove. Ši technologinė revoliucija ne tik gerina sveikatos priežiūros paslaugų efektyvumą bet taip pat siūlo novatoriškus psichinės ir fizinės sveikatos priežiūros sprendimus.

telemedicina ir skaitmeninė sveikata

Kas yra telemedicina?

Telemedicinos naudojimas informacines ir ryšių technologijas sveikatos paslaugoms teikti nuotoliniu būdu. Tai apima virtualias medicinines konsultacijas, nuotolinę diagnostiką, paciento stebėjimą ir sveikatos informacijos teikimą.

Sveikatos priežiūros specialistai gali bendrauti su pacientais be fizinio buvimo, naudodami skaitmenines platformas, tokias kaip mobiliosios programos, vaizdo skambučiai ir pranešimų siuntimo sistemos. Šis būdas ne tik pagerina prieigą prie sveikatos priežiūros paslaugų, ypač kaimo ar sunkiai pasiekiamose vietovėse, bet ir optimizuoja pacientų ir sveikatos priežiūros paslaugų teikėjų laiką bei išteklius.

Telemedicinos raida

Telemedicina ir skaitmeninė sveikata apskritai buvo matomi eksponentinis augimas pastaraisiais metais.

Įmonėms, ypač turinčioms geografiškai paskirstytą darbo jėgą, telemedicina yra efektyvus ir ekonomiškas sprendimas. Tai yra būdas, leidžiantis darbuotojams gauti medicinines konsultacijas nekeliaudami, taip sumažinant laukimo laiką ir pagerinant pasiekiamumą.

Telemedicinos ir skaitmeninės sveikatos privalumai įmonėse

Telemedicinos integravimas į įmonių sveikatos draudimo pasiūlymus a platus naudos spektras kurie teigiamai veikia tiek darbuotojus, tiek visą organizaciją.

Kai kurie pagrindiniai pranašumai yra pabrėžti toliau:

1. Greitas ir patogus sveikatos paslaugų prieinamumas.

Telemedicina leidžia darbuotojams gauti medicinines konsultacijas ir sveikatos priežiūros paslaugas iš bet kurios vietos, panaikinant poreikį keliauti ir sutrumpinant laukimo laiką. Tai ypač naudinga įmonėms, turinčioms a geografiškai paskirstytas darbo jėgos, nes tai užtikrina, kad visi darbuotojai, nepaisant jų buvimo vietos, galėtų laiku gauti medicininę pagalbą.

Šis būdas taip pat buvo naudingas gydytojams ir pacientams, todėl jiems buvo lengviau teikti paslaugas ir gauti specialistų. Tyrimai rodo, kad 93% gydytojų nustatė aiškių skaitmeninių sveikatos priemonių naudojimo pranašumų, atsižvelgiant į telemedicinos apsilankymų procentą augti nuo 14 % 2016 m. iki 28 % 2019 m., o iki 2022 m. pasieks 80 % .

2. Išlaidų mažinimas

Telemedicina ir skaitmeninė sveikata padeda žymiai sumažinti išlaidas, susijusias su tradicinės medicinos vizitais. Virtualios konsultacijos paprastai yra pigesnės nei tiesioginės konsultacijos, todėl įmonės gali sumažinti darbuotojų sveikatos draudimo išlaidas. Be to, telemedicina gali padėti sumažinti pravaikštų skaičių, nes darbuotojai gali gauti greitą medicininę pagalbą ir greičiau grįžti į darbą.

telemedicina ir skaitmeninė sveikatatelemedicina ir skaitmeninė sveikata

3. Geresnis darbuotojų produktyvumas ir pasitenkinimas

Greita ir paprasta prieiga prie sveikatos priežiūros paslaugų prisideda prie gerinti bendrą darbuotojų savijautą, o tai reiškia didesnį produktyvumą ir pasitenkinimą darbu. Jausmas palaikomas kai kalbama apie savo sveikatą, darbuotojai yra labiau įsitraukę ir motyvuoti, o tai stiprina darbo aplinką ir talentų išsaugojimą.

4. Asmeninė priežiūra ir priežiūros tęstinumas

Telemedicinos ir skaitmeninės sveikatos integravimas į sveikatos priežiūros modelius leidžia nuolat ir individualiau stebėti pacientus, palengvinti lėtinių ligų valdymą ir komplikacijų prevenciją. Taip užtikrinama visapusiškesnė sveikatos priežiūra, pritaikyta individualiems darbuotojų poreikiams, skatinant geresnę ilgalaikę sveikatą.

5. Sveikatos valdymo naujovės ir efektyvumas

Skaitmeninės technologijos leidžia įmonėms ir draudikams tobulėti sveikatos valdymo ir sveikatos draudimo efektyvumą. Skaitmeninių sveikatos sprendimų įgyvendinimas palengvina stebėjimas realiu laiku gerinti darbuotojų sveikatą, optimizuoti sprendimų priėmimą ir pretenzijų valdymą.

Be to, draudikai gali naudoti šias technologijas siūlydami tokius produktus ir paslaugas labiau suasmenintas ir pritaikytas savo klientų poreikiams.

Prisijunkite prie pasaulyje pirmaujančio psichikos gerovės sprendimo

Psichinės gerovės sprendimai skaitmeniniame amžiuje

Psichinė gerovė yra vis didesnis rūpestis darbo vietoje, kaip stresas, nerimas ir kitos psichinės sveikatos problemos gali neigiamai paveikti darbuotojų produktyvumą ir gerovę. Dėl šios priežasties išaugo supratimas apie psichikos sveikatos priežiūrą, todėl sveikatos draudikai turi būti tam pasiruošę reaguoti į pacientai’ poreikiai šioje srityje.

Šia prasme telemedicina ir skaitmeninė sveikata yra perspektyvus sprendimas šioms problemoms spręsti psichikos gerovės paslaugų teikimas per skaitmenines platformas, kurios daro psichikos sveikatos priežiūrą labiau prieinamą, individualizuotą ir veiksmingesnę.

Javieras Sordo Gómezas„Ifeel“ partnerių įmonės „Thoughtworks“ vadovas dalijasi savo patirtimi:

„Prieš „ifeel“ atsiradimą mūsų gyvenime turėjome kitą įmonę, kuri valdė šią erdvę. Tačiau jis buvo daug ribotesnis ir mažai naudojamas. Pandemijos metu mūsų partneriai prašė mūsų spręsti šią problemą holistiškiau ir derintis su mūsų vertybėmis, kad kuo geriau palaikytume įvairialypę bendruomenę. Po daugybės tyrimų, pagaliau sugalvojome ifeel, kuris puikiai atitiko mūsų poreikius.

Psichikos sveikatos sprendimai draudikams apima internetinę terapiją, psichologines konsultacijas ir psichinės gerovės programas, kurios leidžia darbuotojams diskretiškai ir patogiai gauti profesionalią pagalbąskatinant sveikesnę ir labiau subalansuotą darbo aplinką.

Atsisiunčiamame pokalbyje „Psichikos sveikatos pirmenybė siekiant atrakinti sėkmę“ pabrėžiama, kaip svarbu integruoti psichikos sveikatos strategijas įmonės aplinkoje. Diskusija, kurioje pateikiamos pramonės lyderių įžvalgos, atskleidžia, kaip telemedicina ir skaitmeninė sveikata gali būti panaudotos siekiant teikti prieinamą psichikos sveikatos palaikymą, o tai galiausiai skatina organizacijos sėkmę, nes padidėja darbuotojų pasitenkinimas ir produktyvumas.

telemedicina ir skaitmeninė sveikatatelemedicina ir skaitmeninė sveikata

Telemedicinos ir skaitmeninės sveikatos ateitis

Telemedicinos ir skaitmeninės sveikatos ateitis žada būti dar inovatyvesnis. Nuolat tobulėjant technologijoms, jau matome dirbtinio intelekto integracija ir pažengęs duomenų analitika dar labiau individualizuoti sveikatos priežiūrą.

Šiuo atžvilgiu įmonės ir draudikai, kurie naudojasi šiomis naujovėmis turės geresnes sąlygas siūlyti veiksmingas ir efektyvias sveikatos priežiūros paslaugas, taip gerinant bendrą savo darbuotojų ir klientų gerovę.

Be to, telemedicina ir skaitmeninė sveikata gali atlikti lemiamą vaidmenį lėtinių ligų prevencija ir gydymas, teikiant nuolatinę stebėseną ir individualizuotą pagalbą. Tai ne tik pagerina darbuotojų gyvenimo kokybę, bet ir sumažina ilgalaikes įmonių ir draudikų išlaidas.

Technologijos draudikams ir perdraudikams

At aš jaučiu, žinome, kad telemedicina ir skaitmeninė sveikata yra iš naujo apibrėžti sveikatos priežiūrą verslo aplinkoje. Didžiųjų įmonių ir draudikų vadovams šios technologijos suteikia unikalią galimybę pagerinti sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumą, efektyvumą ir kokybę. Štai kodėl strateginis šių technologijų pritaikymas – tai ne tik investicija į darbuotojų sveikatą, bet ir į įmonės ateitį.

Todėl draudikams laikas pasikliauti ekspertais, kurie užtikrins, kad jų produktas išliktų pažangiausias. Norėdami padėti šiame procese, aš jaučiu sukūrė psichikos gerovės sprendimą draudikams, kad padėtų draudikams padidinti prieinamumą ir sumažinti psichikos sveikatos prašymo išlaidas.

Ši paslauga leidžia draudikai gauti asmeninius, duomenimis pagrįstus patarimus apie veiksmingiausias priemones, skirtas nustatyti draudėjų psichinės sveikatos problemas, tiksliai suprasti vartotojų poreikius ir tinkamai reaguoti į jų pretenzijas, mūsų dėka naujoviška skirstymo sistema.

Šis metodas padeda draudikams teikti nuolatinį ir prisitaikantį palaikymą, gerinant klientų pasitenkinimą ir lojalumą. Be to, šis sprendimas padeda sumažinti su psichikos sveikata susijusių pretenzijų dažnumą ir sunkumą, optimizuojant rizikos valdymą.

Klientai, tokie kaip SCOR, AXA ir Femi Connecting Healthcare jau pasitiki mūsų paslaugomis, kurios pagerina jų draudėjų gyvenimo kokybę ir padidina jų organizacijų veiklos efektyvumą.

Tikimės, kad radote šį straipsnį telemedicina ir skaitmeninė sveikata įdomus. Jei norite sužinoti daugiau apie mūsų psichikos gerovės sprendimą draudikams, tiesiog paprašykite jo ir mes kuo greičiau susisieksime su jūsų komanda.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -