ifeel ir draudimo pramonė: bendradarbiavimas, iš naujo apibrėžiantis psichinę sveikatą » ifeel

Tokioje konkurencingoje pramonėje kaip draudimas, gebėjimas diegti naujoves ir prisitaikyti prie besikeičiančių klientų poreikių yra ne tik privalumas, bet ir būtinybė neatsilikti nuo kreivės.

Atsižvelgiant į tai, 2020 m. pandemija tapo lūžio tašku pasauliniame psichikos sveikatos suvokime, nustatydama ją kaip strateginį ramstį, kurio įmonės negali ignoruoti, jei nori išsiskirti rinkoje.

Šis dėmesio pasikeitimas, be atsako į augančią socialinę paklausą, yra unikali galimybė draudimo pramonei: optimizuoti veiklos sąnaudas, gerinant klientų patirtį ir stiprinant klientų lojalumą.

Todėl šiame straipsnyje mes išnagrinėsime, kaip draudikai integruoja psichinę sveikatą į savo verslo strategijas. Visų pirma pabrėšime sėkmės istoriją, kurioje bendradarbiaujama su ifeel pakeitė draudėjų gerovės valdymą, lėmė lūžio tašką sektoriuje.

Naujas draudimo pramonės vaidmuo psichikos sveikatos srityje

Psichikos sveikata nebėra antrinė problema tiek individualiu, tiek įmonės lygiu. Tiesą sakant, Pasaulio sveikatos organizacijos (PSO) duomenimis, 12 milijardų darbo dienų kasmet prarandami dėl depresijos ir nerimo, todėl pasaulinė kaina 1 trilijonas dolerių praradus produktyvumą. Šie duomenys parodo problemos mastą ir būtinybę skubiai ją visapusiškai spręsti.

Ekonominis poveikis netinkamai sprendžiant psichikos sveikatą paskatino draudikus persvarstyti savo paslaugas. Dabar daugelis jų integruoja inovatyvius sprendimus, kurie ne tik atliepia esamus draudėjų poreikius, bet ir orientuojasi į būsimų problemų prevenciją, taip optimizuodami tiek klientų patirtį, tiek veiklos sąnaudas.

Sėkmės istorija: ifeel kaip strateginis sąjungininkas

Pirmaujantis draudikas, veikiantis 91 šalyje ir 8 milijonus draudėjų visame pasaulyje, apimantis tiek individualius klientus, tiek savo darbuotojams šią paslaugą siūlančias bendroves, nusprendė žengti dar vieną žingsnį toliau, įtraukdama psichikos sveikatą kaip esminę savo draudimo polisų dalį.

Priežastis buvo ta, kad nepaisant aukšto 81 balo „Net Promoter Score“ (NPS), įmonė susidūrė su kritiniais iššūkiais, tokiais kaip:

CTA reklamjuostė

  • Poreikių įvairovė: Didelė demografinių ir kultūrinių profilių įvairovė apsunkino įtraukių ir efektyvių sprendimų įgyvendinimą.
  • Integracijos trūkumas: Pagrindinės psichikos sveikatos paslaugos nebuvo visiškai integruotos į politiką, todėl buvo apribota jų apimtis ir veiksmingumas.
  • Naujų kartų lūkesčiai: „Millennials“ ir „Z karta“ reikalavo labiau suasmenintų, prieinamų paslaugų, kurios atitiktų jų vertybes.

Norint išspręsti šiuos iššūkius, draudikui reikėjo strateginio partnerio, galinčio valdyti tiek atskirų draudėjų, tiek įmonių, siūlančių šią paslaugą savo darbuotojams, poreikius.

Dėl to ir pasirinko ifeel kaip jos partneris. Daugiau nei 90 šalių veikianti, pagalba 51 kalba ir daugiau nei 600 klinikinių psichologų tinklas „ifeel“ siūlo visapusį, duomenimis pagrįstą ir dirbtiniu intelektu paremtą sprendimą, derinantį duomenų galią su klinikine patirtimi, kad prisitaikytų prie šios bendrovės ir jos draudėjų poreikių.

Partnerystės rezultatai: Klinikinis ir finansinis poveikis

Ifeel sprendimų diegimas atnešė didelę naudą tiek draudikui, tiek jo draudėjams:

Klinikinis poveikis Finansinis poveikis
35 % sumažintas klinikinės rizikos lygis 752 857 draudėjams 6,25 karto didesnė IG dėl tiesioginio sutaupymo sveikatos priežiūros srityje
Sumažėjo skubių ir krizių konsultacijų, taip pat narkotikų vartojimo Dėl duomenų tikslumo sutaupoma 50 % pradinio įvertinimo išlaidų
Gyvenimo kokybės pagerėjimas: nerimas (↓37%), depresija (↓34%), su darbu susijęs stresas (↓29%) 40 % sumažintos ieškinio išlaidos, susijusios su negydomomis psichikos sveikatos problemomis
Individualizuotos intervencijos ir nuolatinis stebėjimas remiantis klinikiniais duomenimis 20% atvejų buvo nukreipta į pokalbių terapiją, todėl intervencijos išlaidos sumažėjo perpus

ifeel: geriausias sprendimas draudimo pramonei

Sektoriuje, kuriame inovacijos ir reagavimas yra labai svarbūs, ifeel yra laikomas geriausiu sprendimu transformuojant sveikatos valdymą draudimo pramonėje. Dėl visapusiško požiūrio jis sujungia pažangias technologijas, klinikinę patirtį ir nepaliaujamą įsipareigojimą saugumui bei personalizavimui. Toliau nagrinėjame pagrindines priežastis, kodėl ifeel tapo idealiu strateginiu sąjungininku draudikams, norintiems ką nors pakeisti.

1. Greitas ir efektyvus reakcijos laikas

Viena ryškiausių „ifeel“ savybių yra galimybė teikti neatidėliotiną priežiūrą. Draudėjai gali kreiptis į terapeutą greičiau nei 20 minučiųir viduje 48 valandos jiems jau taikoma personalizuota terapija. Šis reakcijos laikas ne tik pagerina vartotojo patirtį, bet ir apsaugo nuo psichinės sveikatos problemų pablogėjimo.

EN_blog_banner_GC_ROI

2. Kultūrinis prisitaikymas ir daugiakalbystė

Su palaikymu 51 kalba ir buvimas daugiau nei 90 šaliųifeel užtikrina, kad kiekvienam draudėjui būtų teikiama jo kultūriniam ir kalbiniam kontekstui pritaikyta priežiūra. Tai ypač svarbu pasaulinėms įmonėms ir draudikams, ieškantiems visa apimančių ir veiksmingų sprendimų, kuriuos būtų galima pritaikyti prie visų rūšių polisų.

3. DI ir klinikinės patirties integravimas

Ifeel modelis sujungia dirbtinį intelektą su klinikinių psichologų patirtimi, kad būtų galima tiksliai diagnozuoti ir pritaikyti individualų gydymą. DI leidžia anksti nustatyti riziką ir paskirstyti atitinkamus išteklius, o klinikiniai ekspertai užtikrina gydymo kokybę. Šis hibridinis metodas pasirodė esąs labai veiksmingas mažinant išlaidas ir gerinant klinikinius rezultatus.

4. Saugumas ir duomenų apsauga

Konfidencialumas yra pagrindinis ifeel sprendimo ramstis. Platforma veikia pagal HIPAA saugumo standartus ir yra ISO sertifikuota, užtikrinanti maksimalią draudėjų jautrių duomenų apsaugą. Tai ne tik didina pasitikėjimą, bet ir užtikrina pasaulinį reglamentavimą.

Draudimo pramonės ateities modelis

Ši sėkmės istorija rodo, kad psichikos sveikatos integravimas kaip strateginis ramstis draudimo pramonėje ne tik pagerina draudėjų gerovę, bet ir optimizuoja veiklos sąnaudas bei stiprina lojalumą prekės ženklui.

Šia prasme bendradarbiavimas su ifeel leidžia draudikams:

  1. Sumažinkite pravaikštų ir prezentacijų skaičių: Sumažėjus atitinkamai 15% ir 8%.
  2. Pagerinkite klientų patirtį: Per individualizuotus ir prieinamus sprendimus.
  3. Stiprinti savo, kaip inovacijų lyderio, poziciją: Išskirdami save vis labiau konkurencingoje rinkoje.

Sužinokite, kaip ifeel gali pakeisti jūsų įmonę

Jei vadovaujate draudimo bendrovei ar didelei įmonei ir siekiate optimizuoti išlaidas kartu gerindami savo darbuotojų ar klientų gerovę, ifeel yra jūsų strateginis sąjungininkas. Naudodamas keičiamo dydžio, kultūriškai pritaikytus ir duomenimis paremtus sprendimus, „ifeel“ keičia įmonių požiūrį į psichinę sveikatą.

Atsisiųskite visą sėkmės istoriją ir sužinokite, kaip visapusiška strategija gali pakeisti jūsų organizaciją. Spustelėkite čia, kad pasiektumėte dokumentą ir žengtumėte pirmąjį žingsnį pokyčių link!

Nuoroda į informacijos šaltinį

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -