Pagalbos darbuotojams programa (EAP) yra pagrindinis įrankis integruoti psichikos sveikatos pagalbą į darbo vietą. Tai yra bendras darbdavių, darbuotojų ir visuomenės pastangos didinti gerovę darbo vietoje. Ši programa yra ne tik atitikties žymės langelis, bet ir strateginė iniciatyva, atitinkanti pagrindinius organizacijos sveikatos ir darbuotojų pasitenkinimo tikslus.
Todėl kiekviena įmonė kuria strategiją pagal savo ypatybes ir įmonės kultūrą, bet viską Pagalbos darbuotojams programos (EAP) turi tam tikrų bendrų bruožų.
HR lyderiams ir sprendimus priimantiems asmenims kyla klausimas: Kaip galime panaudoti EAP, kad ne tik paremtume savo darbuotojus, bet ir paskatintume organizacijos sėkmę?
Kodėl turėtume įgyvendinti Pagalbos darbuotojams programą?
Įgyvendinant an Pagalbos darbuotojams programa gali turėti keletą privalumų įmonei, įskaitant:
Nauda | Aprašymas |
---|---|
Padidėjęs produktyvumas | EAP padeda darbuotojams spręsti asmenines problemas, todėl padidėja produktyvumas ir gerėja darbo rezultatai. |
Sumažėjęs pravaikštų skaičius ir kaita | EAP skatina darbuotojus ieškoti pagalbos asmeniniais ar su darbu susijusiais klausimais, todėl sumažėja pravaikštų ir apyvartos rodikliai, sutaupoma įmonės pinigų įdarbinant ir apmokant. |
Pagerėjusi moralė | EAP pasiūlymas parodo, kad įmonė rūpinasi darbuotojų gerove ir investuoja į jų sėkmę, gerina nuotaiką darbo vietoje. |
Skatina teigiamą darbo kultūrą | EAP sukuria teigiamą darbo vietos kultūrą, kuri teikia pirmenybę darbuotojų gerovei ir skatina darbuotojų bendruomeniškumo jausmą. |
Teisinių ir etinių standartų laikymasis | EAP padeda įmonėms laikytis konkrečios pramonės šakos teisinių ir etinių standartų, suteikdamos prieigą prie psichikos sveikatos ir konsultavimo paslaugų. |
Pagalbos darbuotojams programos pasiūlyti stiprų investicijų grąža (IG) įmonėms gerinant įvairius darbo vietos efektyvumo ir darbuotojų pasitenkinimo aspektus. Investuojant į šias programas galima žymiai sumažinti išlaidas, susijusias su pravaikštomis ir apyvarta, kaip darbuotojai dažniau kreipiasi pagalbos ir lieka įmonėje.
Įgyvendindamos Pagalbos darbuotojams programą, įmonės taip pat gali užtikrinti, kad būtų laikomasi teisinių ir etinių standartų susiję su psichikos sveikata ir pagalba darbuotojams, toliau stiprinant jų įsipareigojimą darbuotojų gerovei ir bendrai organizacijos sveikatai.
Norėdami gauti daugiau informacijos, galite susipažinti su išsamiomis įžvalgomis, kurias pateikė ifeel apie darbuotojų gerovės programų IG čia.
Pagalbos darbuotojams programa: psichologinė perspektyva
Psichologai pabrėžia pagalbos darbuotojams programos svarbą palaikant sveiką darbo aplinką. Pasak dr. Marko Attridge’o, žinomo psichologo psichikos sveikatos darbo vietoje srityje, „EAP yra esminė pagalba, padedanti darbuotojams įveikti asmeninius ir profesinius iššūkius, o tai gali žymiai sumažinti stresą ir padidinti bendrą produktyvumą“.
Panašiai, daktaras Davidas Ballardas iš Amerikos psichologų asociacijos pažymi, kad „EAP siūlymas yra aktyvus požiūris į darbuotojų gerovę, dėl kurio gerėja moralė ir sumažėja pravaikštų skaičius“.
Todėl įgyvendinant an Pagalbos darbuotojams programa yra labai svarbus kuriant palankią ir produktyvią darbo aplinką. Spręsdamos darbuotojų psichikos sveikatos ir gerovės klausimus, įmonės gali pagerinti individualius rezultatus ir sukurti labiau įsitraukusią ir atsparesnę darbo jėgą. Peržiūrėkite mūsų išteklių apie tai, kaip čia sukurti sveiką darbo aplinką.

Koks yra pagrindinis Pagalbos darbuotojams programos tikslas?
Pagal EAPA, pagrindinis Pagalbos darbuotojams programos tikslas yra „gerinti darbinio gyvenimo kokybę“. Tai įpareigoja įmonių vadovus ir darbuotojus pasidomėti, kokia yra darbinio gyvenimo kokybė, kokie aspektai gali tai paveikti ir kaip ją galima pagerinti.
Norint atsakyti į tokį platų klausimą, svarbu apsvarstyti nuolatinė sąveika tarp griežtai individualių veiksnių ir veiksnių, tiesiogiai susijusių su santykiais tarp kolegų, įmonės, ir kiekvienas darbuotojas.
Apibendrinant, Pagalbos darbuotojams programa (EAP) puikiai atitinka visapusiškus psichinės gerovės sprendimus, kuriuos siūlo ifeel jos partneriai. Šis galingas įrankis davė puikių rezultatų ir gerokai padidino darbuotojų pasitenkinimą. Iš tikrųjų, remiantis ifeel psichikos gerovės tendencijų ataskaita, įspūdinga 85% darbuotojų yra labai patenkinti teikiamomis paslaugomis.
Ar dar yra įmonėms, kurios nesuteikia reikšmės struktūrizuotų psichologinės sveikatos puoselėjimo priemonių įgyvendinimui tarp savo darbuotojų? Žinoma, bet tai yra įmonės, kurios nemano, kad įmonė svarbu apsaugoti savo darbuotojų psichinę gerovę ir išmatuoti bei nustatyti veiksnius, keliančius jiems pavojų. Užimtumo studijų institutas teigia, kad „jei konsultavimas darbo vietoje yra įgyvendinamas ir naudojamas veiksmingai, jis yra teigiamas tiek darbuotojams, tiek organizacijoms, įsipareigojusioms teikti paramą, sumažinti nedarbingumą dėl ligos, sumažinti prezentaciją ir maksimaliai padidinti darbo vietų išsaugojimą bei profesinę reabilitaciją“.
AVP ir prevencija: aktyvus požiūris
Pagalbos darbuotojams programos atlieka esminį vaidmenį prevencijoje, nes sprendžia psichikos sveikatos problemas, kol jos neperauga į rimtesnes problemas. Teikdami ankstyvą intervenciją ir paramą, EAP padeda sumažinti pravaikštų ir prezentacijų rizikąo tai lemia sveikesnę ir produktyvesnę darbo jėgą. Šis prevencinis požiūris ne tik naudingas darbuotojams, bet ir pagerina bendrą organizacijos sveikatą, todėl EAP yra vertinga investicija bet kuriai įmonei, pasiryžusiai siekti ilgalaikės sėkmės.
Psichikos gerovės tendencijų ataskaita

Ištirkite naujausias psichinės gerovės darbo vietoje tendencijas su ifeel Psichikos gerovės tendencijų ataskaita. Ši išsami ataskaita atskleidžia, kad prevencija yra veiksmingų psichikos sveikatos strategijų darbo vietoje kertinis akmuo.
Tačiau 57% darbuotojų pagalbos kreipiasi tik iškentę daugiau nei metus. pabrėžiant esminį ankstyvos intervencijos poreikį.Pasiruošę savo įmonės prioritetu suteikti psichinei gerovei? Atsisiųskite visą ataskaitą dabar ir atraskite veiksmingų įžvalgų, kurios gali pakeisti jūsų komandos produktyvumą ir bendrą laimę.
Veiksmai, skirti įgyvendinti pagalbos darbuotojams programą
EAP įgyvendinimas gali užtrukti laiko ir išteklių, bet gali teigiamai paveikti darbuotojus ir bendrą organizacijos veiklą. Atlikdami šiuos veiksmus galite užtikrinti, kad jūsų EAP atitiktų jūsų organizacijos poreikius ir suteiktų pagalbą, kurios reikia jūsų darbuotojams, kad jie būtų produktyvūs ir įsitraukę.
1. Atlikite poreikių įvertinimą
Nustatykite, kokia EAP geriausiai atitiktų jūsų organizacijos poreikius. Galite pradėti nuo poreikių įvertinimo atlikimasįskaitant anoniminę jūsų darbuotojų apklausą, kad nustatytų jų poreikius ir pageidavimus.
2. Nustatykite savo tikslus
Nustačius poreikius, parengti programos tikslus ir uždavinius kurios atitinka jūsų organizacijos misiją ir vertybes. Šis žingsnis apima AVP tikslo, taikymo srities ir laukiamų rezultatų apibrėžimą.
3. Tinkamo EAP pasirinkimas
Renkantis EAP teikėją, svarbu pasirinkti tokį, kuris atitiktų jūsų organizacijos vertybes, biudžetą ir programos tikslus. Turėtumėte atsižvelgti į paslaugų teikėjo reputaciją, patirtį, kvalifikaciją ir paslaugas. Taip pat galite ištirti jų atvejų tyrimus, pamatyti jų sėkmę ir išbandyti demonstracinę versiją, kad pamatytumėte savo darbuotojų atsakymus į tai.
4. Praneškite apie tai savo darbuotojams
Visi žinome, kad darbuotojų bendravimas yra labai svarbus. Praneškite savo darbuotojams, kad jie turi psichikos sveikatos paramą kaip dalį išmokų paketo. Pateikite jiems išsamią informaciją apie tai, kaip ir kodėl jie turi prieigą prie EAP. Taip pat svarbu pabrėžkite, kad tai yra konfidenciali ir kad vadovai ir personalo darbuotojai neturės prieigos prie savo asmeninės informacijos.
5. Koreguokite ir įvertinkite
Reguliariai vertinkite EAP veiksmingumą ir atlikite reikiamus pakeitimus, kad užtikrintumėte, jog jis atitinka jūsų organizacijos tikslus ir reikalavimus. Darbuotojų panaudojimas, pasitenkinimas ir investicijų grąža yra vieni iš metrikų, pagal kurias galima įvertinti programos sėkmę.
„Sveikas protas taip pat svarbus darbuotojų gerovei. Taip pat žinome, kad investicijos į gerovę padeda išnaudoti visą darbuotojų potencialą ir yra naudingos tiek žmonėms, tiek organizacijai.
– Kalina Pliel, „Ifeel“ partnerių įmonės „Labster“ žmonių operacijų specialistė.
Lyderystės objektyvas🔎
Žvelgiant iš lyderystės perspektyvos, pagalbos darbuotojams programa yra daugiau nei tik paramos priemonė; Tai atspindi organizacijos įsipareigojimą savo darbo jėgai. Teikdami pirmenybę psichinei sveikatai, lyderiai ne tik gerina darbuotojų gerovę, bet ir ugdo pasitikėjimo bei įsitraukimo kultūrą. Šis iniciatyvus požiūris gali padidinti produktyvumą ir sumažinti apyvartą, o tai galiausiai bus naudinga organizacijai.
Žmogiškųjų išteklių lyderiai turi savęs paklausti: ar mes visapusiškai išnaudojame EAP, kad skatintume palankią ir atsparią darbo jėgą? Nuolat vertindami ir optimizuodami šias programas, lyderiai gali užtikrinti, kad jie patenkins kintančius savo darbuotojų poreikius ir išlaiko konkurencinį pranašumą išlaikant talentus.
Pirmaujantis psichinės gerovės sprendimas
EAP įgyvendinimas gali užtrukti laiko ir išteklių, bet gali teigiamai veikia darbuotojų psichinę gerovę ir bendrą organizacijos veiklą bei sėkmę.
Siekdama padėti įmonėms šiame procese, mūsų ekspertų darbo vietos psichologų komanda sukūrė psichikos gerovės sprendimą verslui, kuris pagerina talentų išsaugojimą, mažina prezentaciją ir kovoja su darbuotojų stresu.
Su mūsų psichinės gerovės sprendimu jūsų įmonės personalo vadovai gali gauti asmeninius, duomenimis pagrįstus patarimus, kaip pagerinti psichinę sveikatą darbe. Šis sprendimas taip pat siūlo darbuotojams 360° psichinės gerovės paslaugą, susistemintą įvairiais lygiais pagal jų poreikius. Išbandykite mūsų sprendimą dabar ir sužinokite, kaip jis gali jums padėti.
Tikimės, kad radote šį straipsnį Pagalbos darbuotojams programa įdomu. Jei norite gauti daugiau informacijos apie mūsų psichikos gerovės sprendimą įmonėms, tiesiog paprašykite jos ir mes kuo greičiau susisieksime su jūsų komanda.