Atraskite 4 būdus, kaip išvengti prezentacijos darbe »ifeel


O kas, jei didžiausia grėsmė produktyvumui darbo vietoje nėra darbuotojai, kurie skambina sergantiems, bet tie, kurie vis tiek pasirodo? Po iš pažiūros optimalaus lankomumo lygio paviršiuje yra paslėpta problema, vadinama prezentacija darbe. Skirtingai nuo pravaikštų, kur darbuotojai fiziškai nedalyvauja, prezentacija įvyksta, kai Darbuotojai dirba, bet nevisiškai veikia Dėl ligos, streso ar kitų psichinės sveikatos problemų. HBR apibūdina prezentaciją kaip „darbuotojų veikimą, tačiau dėl ligos ar kitų sveikatos sutrikimų nevisiškai veikia-gali sumažinti individualų produktyvumą trečdaliu ar daugiau“. Ši subtili, tačiau paplitusi problema gali turėti didelę įtaką individualiam gerovei ir organizacinei veiklai.

Kaip jūsų įmonė gali išsiaiškinti ir išspręsti paslėptas pristatymo išlaidas, kad padidintų darbuotojų gerovę ir padidintų produktyvumą?

PROFEEEEZIJOS PRIEMONĖS PRIEMONĖS PRIEMONĖS

Norint veiksmingai spręsti prezentaciją darbe, labai svarbu suprasti jo niuansus, palyginti su pravaikšta:

Aspektas PROFEEEERISM Pravaikšta
Apibrėžimas Darbuotojai dirba, bet nėra visiškai produktyvūs. Darbuotojų nėra darbe.
Matomumas Dažnai paslėptas, sunku išmatuoti. Matomas ir lengvai stebimas lankant.
Poveikis Sumažėjęs produktyvumas, padidėjusios klaidos. Darbo jėgos praradimas, laikinosios spragos.
Priežastys Sveikatos problemos, stresas, psichinės sveikatos problemos. Liga, asmeninės problemos, motyvacijos stoka.

Protinės ir fizinės prezentacijos pasekmės darbe

Presentacija gali sukelti neigiamų rezultatų kaskadą tiek darbuotojams, tiek organizacijai. Čia yra keletas pagrindinių padarinių:

1. Psichinės sveikatos poveikis

  • Padidėjęs stresas ir nerimas.
  • Sumažinta koncentracija ir kognityvinė funkcija.
  • Didesnė perdegimo ir depresijos rizika.

2. Fizinės sveikatos poveikis

  • Esamų sveikatos sutrikimų paūmėjimas.
  • Padidėjęs nuovargis ir fizinis diskomfortas.
  • Ilgesnis atsigavimo laikas nuo ligų.

3. Organizacinis poveikis

  • Sumažėjo bendras produktyvumas.
  • Padidėjęs klaidų procentas ir kokybės problemos.
  • Didesnės ilgalaikės sveikatos priežiūros išlaidos

The impact of PROFEEEERISM darbe apima kur kas daugiau nei individas, paveikdamas visą įmonę ir jos ilgalaikę sėkmę. Kaip darbuotojai kovoja psichinės ir fizinės sveikatos iššūkiaijų sugebėjimas atlikti optimaliai mažėja, todėl sumažėja produktyvumo ir padidėjusių veiklos išlaidų poveikis. Tyrimai rodo, kad įmonės kasmet išleidžia 3,1 milijardo svarų sterlingų, kad pakeistų darbuotojus, kurie palieka savo darbą dėl psichinės sveikatos. Šie iššūkiai pabrėžia Profeseeizmo sprendimas darbe aktyviai.

Strategijos, kaip išvengti prezentacijos darbe su psichinės gerovės sprendimu

1. Atlikite reguliarius psichinės sveikatos vertinimus

  • Įdiekite periodinius apklausas ir vertinimus, kad įvertintumėte darbuotojų psichinę sveikatą.
  • Naudokite duomenis, kad nustatytumėte tobulinimo tendencijas ir sritis.

2. Suteikite prieigą prie psichinės sveikatos išteklių

  • Siūlykite terapiją „vienas su vienu“ ir EAP.
  • Įsitikinkite, kad darbuotojai turi prieigą prie psichinės sveikatos specialistų.

3. Skatinkite palaikomąją darbo aplinką

  • Skatinkite atvirus pokalbius apie psichinę sveikatą.
  • Traukinių vadovai atpažinti ir spręsti streso požymius.

4. Įdiekite lanksčias darbo tvarka

  • Leiskite nuotoliniam darbui ar lanksčioms valandoms patenkinti asmeninius poreikius.
  • Palaikykite darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyrą, kad sumažintumėte stresą ir perdegimą.

Darbuotojų įsitraukimo gerinimas: raktas į prezentacijos mažinimo

Be tiesioginės psichinės ir fizinės sveikatos sprendimo, skatinti darbuotojų įsitraukimą yra kritinė strategija mažinantis prezentaciją. Įdarbinti darbuotojai labiau linkę būti psichiškai ir produktyvūs, net ir susiduriant su asmeniniais iššūkiais. Čia yra keletas strategijų, kaip pagerinti įsitraukimą:

Strategija Aprašymas
Įgalinimas ir autonomija Suteikite darbuotojams daugiau kontroliuoti jų darbo ir sprendimų priėmimo procesus. Skatinkite naujoves ir kūrybiškumą.
Aiškus bendravimas ir atsiliepimai Palaikykite atvirų ryšių kanalus. Siūlykite reguliarius, konstruktyvius atsiliepimus ir pripažinkite pasiekimus.
Karjeros plėtros galimybės Siūlykite mokymo ir plėtros programas. Sukurkite aiškius karjeros pažangos būdus, kad motyvuotumėte ir išlaikytumėte talentą.
Komandos kūrimas ir kolbatyva Skatinkite bendruomenės jausmą vykdydami bendradarbiavimo projektus ir komandos formavimo veiklą. Skatinkite kryžminio departamento sąveiką.
Tikslas ir prasmė Padėkite darbuotojams suprasti jų indėlį į organizacijos tikslus. Suderinkite vaidmenis su įmonės vertybėmis, kad pradėčiau tikslą.

Laistyti komandų potencialą

„Ifeel“ žinome, kad prezentacija gali turėti ilgalaikių padarinių darbuotojų psichinei gerovei.

Siekdama palaikyti šio proceso įmones, mūsų ekspertų darbo vietos gerovės psichologų komanda sukūrė psichinę gerovės sprendimą įmonėms, kuris pagerina talentų išlaikymą, sumažina prezentaciją darbe ir kovoja su darbuotojų stresu.

Naudodamiesi mūsų psichinės gerovės sprendimu, jūsų įmonės HR valdytojai gali priimtiE individualizuoti, duomenimis pagrįsti patarimai, kaip pagerinti psichinę sveikatą darbe. Be to, šis sprendimas siūlo darbuotojams a 360 ° Psichinės gerovės tarnyba struktūrizuota skirtingais lygiais pagal jų poreikius. Išbandykite mūsų sprendimą dabar, kad pamatytumėte, kaip tai galėtų jums padėti.

Tikimės, kad radote šį straipsnį PROFEEEERISM darbe Įdomu. Jei norėtumėte daugiau informacijos apie mūsų psichinės gerovės sprendimą įmonėms, tiesiog paprašykite to ir mes susisieksime su jūsų komanda kuo greičiau.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -