Emocinė parama darbuotojams asmeninėje krizėje: 3 strategijos, skirtos ieškoti »ifeel


Ar žinote, kaip suteikti emocinę paramą darbuotojams asmeninės krizės metu? Mes visi susidūrėme su sunkumais savo asmeniniame gyvenime, kurie paveikė mūsų darbo rezultatus. Tai nėra malonu. Dabar, atsižvelgiant į verslo perspektyvą, įsivaizduokite kelių darbuotojų, patiriančių šiuos sunkumus, poveikį vienu metu. Atsakymas? Chaosas darbe.

Darbo aplinkoje, ypač įmonėse su a Plati žmonių įvairovė, Neišvengiama, kad darbuotojai ne tik susiduria su sudėtingomis asmeninėmis situacijomis, kurios gali paveikti jų psichinę gerovę ir darbo atlikimas bet ir tai, kad ši patirtis sutampa keliems darbuotojams vienu metu.

Štai kodėl kaip lyderiai, vadovai ar komandos vadovai yra labai svarbūs Sužinokite, kaip suteikti emocinę paramą darbuotojams asmeninėse krizėse Ir kad ši intervencija yra ne tik tinkama, bet ir empatiška bei individualizuota.

Šiame straipsnyje mes tyrinėjame kai kuriuos Veiksmingos strategijos, padedančios jums suteikti emocinę paramą darbuotojams asmeninėje krizėje, Taip pat praktiniai ištekliai žmogiškųjų išteklių vadovams ir komandos vadovams skatinti atsparią ir palaikančią darbo aplinką. Vykdydami šią praktiką, mes siekiame ne tik palaikyti darbuotojus jų poreikio metu, bet ir sustiprinti sanglaudą bei darbo kultūrą.

Be to, „Ifeel“ mes tai sukūrėme Pirmosios pagalbos rinkinys HR valdytojamskuris suteikia pagrindinių priemonių, kaip susidurti su kritinėmis situacijomis darbo vietoje. Atsisiųskite jį nemokamai čia.

Emocinės paramos darbuotojams svarba asmeniniams Krizė

Darbuotojai, susiduriantys su asmenine krize, pavyzdžiui, mylimo žmogaus praradimas Platus emocijų, turinčių įtakos jų veiklai ir bendrai gerovei, spektras. Ši reakcija yra visiškai natūrali. Tačiau esminis klausimas yra toks: ar šie darbuotojai turi prieigą prie išteklių ar palaikymo, kad padėtų jiems patirti situaciją?

Tokių išteklių buvimas ar nebuvimas gali nustatyti, kaip šie sunkumai paveiks jų profesinį gyvenimą ateityje: ar jie sumažins savo rezultatus, ar jie paliks savo darbą, ar jie paliks savo darbą? Bet kuris iš šių scenarijų yra blogas prognozė įmonėms, Štai kodėl taip svarbu, kad organizacijos turėtų žinių, kad teiktų emocinę paramą darbuotojams, sergantiems asmenine krize.

Tiesą sakant, tyrimuose nustatyta, kad kai įmonės siūlo darbuotojų paramą ar gerovės programas, pravaikštų išlaidos sumažėja maždaug 2,73 USD už kiekvieną išleistą 1 USD. Tai pabrėžia Prioriteto teikimas darbuotojų psichinei gerovei ne tik dėl jų sveikatos, bet ir organizacinės naudos.

Emocinė parama darbuotojams asmeninėje krizėje

Kadangi organizacijos siekia ugdyti sveiką ir atsparią darbo aplinką, labai svarbu įgyvendinti Emocinės palaikymo strategijos darbuotojams. Šios strategijos ne tik padeda darbuotojams naršyti savo asmenines krizes, bet ir Stiprinkite organizacinę kultūrą ir skatinkite bendruomenės ir empatijos jausmą darbo vietoje.

Žemiau mes nagrinėjame keletą pagrindinių požiūrių, kaip suteikti emocinę paramą tiems, kurie susiduria su sunkiais laikais.

1. Aktyvus klausymasis

Pirmasis emocinės paramos teikimo žingsnis yra skirti laiko aktyviai klausytis paveikto darbuotojo Supraskite, kokie yra jų konkretūs poreikiai. Suplanuoti individualius susitikimus darbuotojams, kad būtų galima išreikšti savo emocijas ir poreikius, yra labai svarbūs rengiant individualizuotą palaikymo planą.

Lankstumas ir supratimas

Krizės metu darbuotojams gali tekti laikinai pakoreguoti savo darbo krūvį ar tvarkaraštį, kad būtų galima išspręsti bet kokias ekstremalias situacijas ar sunkumų, kuriuos jie gali patirti. Dėl šios priežasties siūlymas lankstumui darbo vietoje gali padėti sušvelninti kai kuriuos stresus, susijusius su darbo įsipareigojimais, ir suteikti emocinę paramą darbuotojams, sergantiems asmenine krize.

3. Suteikite prieigą prie gerovės išteklių.

Išklausus darbuotoją, naudinga dirbti kartu Sukurkite gerovės planą, kuriame aprašomas betonas trumpalaikiai ir ilgalaikiai veiksmai palaikyti jų emocinį atsigavimą.

Tai gali būti palengvinanti galimybė naudotis psicho švietimo ištekliais, psichinės gerovės palaikymo paslaugos tokių kaip Ifeel psichologų teikiami tie, kuriuos teikia, arba sukurti palaikančias erdves tarp bendradarbių.

Pastaba lyderiams 🔎

Kaip lyderis, vaidinantis lemiamą vaidmenį teikiant emocinę paramą darbuotojams asmeninėje krizėje yra aktualesnis nei bet kada; Svarbu puoselėti aplinką, kurioje darbuotojai jaučiasi saugūs išreikšti savo sunkumus.

Tačiau atminkite, kad tam reikia ne tik empatijos, bet ir Aiškios ir prieinamos paramos politikos įgyvendinimas. Siūlyti tokius išteklius kaip konsultacijos ir „Flex Time“ gali padaryti didelę įtaką.

Tapk savo komandos pasitikėjimo ir supratimo ramatu, ir pamatysite Kaip sustiprėja jūsų organizacijos audinys.

Tai įgyvendinti: emocinės paramos teikimo darbuotojams pratimai asmeninėje krizėje

Nors geriausias šaltinis, kurį galima suteikti darbuotojams, yra prieiga Ekspertų psichologai Kas gali įvertinti jų individualų atvejį ir nukreipti juos per asmeninį procesą. Įmonėse paprasti pratimai gali būti sukurti siekiant padėti darbuotojams Žinokite, kad jie nėra vieni ir kad palaiko savo komandą.

Šis iniciatyvus požiūris gali apimti įgyvendinimas praktiniai pratimai, pavyzdžiui, kvėpavimo ar sąmoningumo strategijos, tai skatinti psichinę gerovę darbo vietoje.

Rekomenduojamas praktinis pratimas yra „Teigiama vizualizacija„Tai padeda darbuotojams sutelkti savo mintis į teigiamus vaizdus, ​​siekiant sumažinti tam tikrą stresą. Šį pratimą galima atlikti taip:

Žingsnis Aprašymas
Raskite ramią vietą Darbuotojas turėtų rasti vietą, kurioje nėra blaškymo.
Sutelkite dėmesį į kvėpavimą Kvėpuokite giliai ir ramiai.
Vizualizuokite Įsivaizduokite vietą, kuri priverčia juos jaustis saugiai ir laimingais.
Būk ramus Likite šioje būsenoje mažiausiai 5 minutes, sutelkdami dėmesį į kvėpavimą ir ryšį su čia ir dabar.

Šį paprastą pratimą galima atlikti greitai bet kurioje erdvėje, ir yra puiki priemonė suteikti emocinę paramą darbuotojams, sergantiems asmenine krize.

„Mes ir toliau bendradarbiausime su„ Ifeel “komanda, kad sukurtume psichinės gerovės strategiją, atsižvelgiant į visų„ Emasagra “darbuotojų poreikius.“

Isabel Ruiz Maldonado, Integruotų valdymo sistemų vadovas Emasagra„Ifeel“ partnerių įmonė.

Pasitikėkite ekspertais

At ifeel, Mes žinome, kad emocinės paramos darbuotojams asmeninė krize teikimas yra kritinė verslo lyderių atsakomybė. Kurdamos individualizuotus gerovės planus, siūlydami lankstumą ir aktyviai klausydamiesi darbuotojų, organizacijos gali Sukurkite sveikesnę ir atsparesnę darbo aplinką.

Norėdami padėti šiame procese, Ifeel tai sukūrė Pirmosios pagalbos rinkinys HR valdytojamskuris suteikia pagrindinių priemonių, kaip susidurti su kritinėmis situacijomis darbo vietoje. Atsisiųskite jį nemokamai čia.

Siekdama palaikyti įmones šiame procese, mūsų ekspertų darbo vietos gerovės psichologų komanda sukūrė psichinę gerovės sprendimą įmonėms, gerinančiam talentų išlaikymą, sumažina prezentaciją ir kovojantį su darbuotojų stresu.

Naudodamiesi mūsų psichinės gerovės sprendimu, jūsų įmonės HR valdytojai gali priimtiE individualizuoti, duomenimis pagrįsti patarimai, kaip pagerinti psichinę sveikatą darbe. Be to, šis sprendimas siūlo darbuotojams a 360 ° psichinės gerovės sprendimas struktūrizuota skirtingais lygiais pagal jų poreikius. Išbandykite mūsų sprendimą dabar, kad pamatytumėte, kaip tai galėtų jums padėti.

Tikimės, kad radote šį straipsnį apie svarbą Emocinė parama darbuotojams asmeninėje krizėje Įdomu. Jei norėtumėte daugiau informacijos apie mūsų psichinės gerovės sprendimą įmonėms, tiesiog paklauskite mūsų ir mes kuo greičiau susisieksime su jūsų komanda.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -